B: Sorun değil.
yazıp telefonu kapattım. Ardından kahvaltı yapmak için mutfağa gittim. Bir şeyler hazırladıktan sonra diğerlerini uyandırdım. Ben onlardan önce bitirip odama gitmiştim. Daha sonra yatağıma uzanıp telefonla oynamaya devam ettim. Mesaj gelmişti yine ondan.
H: Abimle tartışmıştım. O yüzden gergindim. Sana yansıttıysam özür dilerim.
B: Gerçekten sorun değil, bilirim abilerle tartışmayı.
H: Abin var yani?
B: Hemde iki tane.
H: Neyse o zaman kaçayım.
diyince güldüm. İlk defa gülümsemişti beni.
H: Şaka yaptım, korkmam ben öyle abi olayından falan.
B: Bir de ablam var. En küçükleri benim ve gerçekten çok kötü.
H: Küçük kardeş olmak kötüdür, evet.
B: Hem öyle hem de baskıcı bir baba var. Bide en çok bana öyle nedense.
H: Baskıcı mı?
B: Evet. Dört ay sonra 18 oluyorum ve ben daha doğru düzgün dışarı çıkamadım bile.
H: 18 mi.. Küçükmüşsün.
B: 18 e küçük diyorsan sen kesin 30 falansındır.
H: Yok, ben 23 yaşındayım.
B: O kadar da büyük değilsin ya..
H: Büyük durmuyorun zaten.
B: Şu profilde ki sen misin?
H: Evet benim.
Bunu duyunca şaşırmıştım. Çünkü profildeki kişi çok yakışıklıydı.
B: Fake fotoğraf sanmıştım.
H: Ahaha, çok komiksin. istersen takip isteği at ve bana bak.
B: Olur..
Takip isteği atıp bekledim hemen kabul edip geri takip isteği attı. Ama ben önce ona bakmayı tercih ettim o yüzden kabul etmemiştim.
Gönderilerinde çok karmaşık şeyler vardı ve ben hiçbir şey anlamamıştım. Öne çıkarılanlarında ise kendisini paylaşmıştı. İnanılmaz yakışıklıydı. Gerçekten bu kadarını beklemezdim.
Onun isteğini kabul edip tekrar sohbete girdim.
B: Gerçekten çok yakışıklısın.
H: Teşekkür ederim. Bence yakışıklılık ya da güzellik o kadar önemli değil. Bir insan bir insanı fikirleriyle kendine bağlar tipiyle değil.
B: İnanmıyorum, aynen bende böyle düşünüyorum. Şaşırdım şimdi sen öyle diyince.
Bu sırada biraz sohbete geç girmişti sanırım profilimi inceliyordu. Ben sadece bir defa paylaşmıştım kendimi. O geç gelince sohbetten çıkıp biraz daha ona bakmaya devam ettim. Gerçekten yakışıklıydı. Sonra üstten bildirim geldi.
H: Ama sen çok güzelsin..
Birinin sana güzel demesi iyi hissettirir ama dehşet güzel ya da dehşet yakışıklı kişilerin güzel demesi ayrı iyi hissettiriyor. Gülümsedim.
B: Güzellik önemli değil demiştin.
H: Evet demiştim, hâlâ öyle düşünüyorum. Bu sohbetimiz ilerlerse ve kafalarımız uyuşmazsa konuşmayı keseriz ve güzel olmanın bir anlamı kalmaz.
B: Evet haklısın. Neyse gidiyorum ben kendine iyi bak.
H: Sen de, Bade.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST +18
Teen FictionBade, evinde baskı gördüğü için kaçmak ister ve bu sırada sosyal medyadan Hakan adında biriyle tanışır. (Tamamlandı) 12.01.2024 #sadist🥇 #mazoşist🥇 #arzu🥇 10.04.2024 #aşk🥇