Bir süre bir şey diyemeden sadece öylece durdum. "Seni seviyorum" cümlesini duyduktan sonra hareket edemedim. Yolda şaşırmış bir şekilde bekledim. Ben bir şey diyemediğim için tekrar konuştu.
- Bir şey deme, sadece söylemek istedim. Sana karşı içimdeki şeyi.. Seni seviyorum ve bu..
- Ben de seni seviyorum..
dedim sözünü keserek. Ben konuşunca o da tıpkı benim gibi duraksadı. Resmen birbirimize açılmıştık.. Çok tuhaf bir an ve çok özeldi.
- Ben ne diyeceğimi bilmiyorum Bade, teşekkür ederim..
- Teşekkür mü?
Çok şaşırmıştım. Birine seni seviyorum dediğinde teşekkür ettiğini görmek, gerçekten tuhaftı.
- Beni yalnız bırakmadığın için..
dedi bende güldüm. Sonra beraber güldük.
- Hakan, eve yaklaşıyorum kapatmam lazım..
- Peki, gece yaz bana olur mu?
- Olur yazarım, görüşürüz..
- Görüşürüz Bade.
Eve gittiğim zaman iyi hissetmeyeceğimi bildiğim halde mutlu ve huzurluydum. Kendimi çok iyi hissediyordum. Evdeki karmaşanın içinde, ben onu düşünüp gülümserdim. Bana çok iyi gelmişti Hakan. Hep yanımda olmasını istedim.
Zaman geçiyordu, hızla akıyordu. Aradan iki buçuk hafta daha geçmişti. Bir gece tekrar yazışmaya başladık.
B: Hakan.. Seni özledim ben.
H: Geldim, burdayım.
B: Neredeydin ki? Hiç yazmadın bütün gün.
H: Abimle tartıştım yine. Kafam dağılsın diye içmeye gittim. Şu an iyi değilim.
B: İçmeye gittin?
H: Evet, başım ağrıyor sesten dolayı.
B: Bara gittin yani?
H: Evet Bade.
B: Kızlar da vardı..
H: Evet baya vardı.
B: Baktın kızlara yani öyle mi?
H: Bakmadım.
B: Yalan söyleme, o zaman nereden bileceksin baya olduğunu..
H: Yani göz gezdirmiş olabilirim.
B: Ne güzel ya, ben de bütün gün seni merak edeyim burda bekleyeyim. Sen bana haber bile verme.
H: Çok sinirliydim o an sana yazmak istemedim.
B: Beni istemedin?
H: Hayır sinirli halimle sana yazmak istemedim. Ben seni istemez olur muyum?
B: Bak en iyisi sen git uyu tamam mı yarın yazarsın. Hatta yarın da yazma çünkü sana çok kırgın olacağım.
H: Hayır yatmıyorum. En azından sen beni öpene kadar.
B: Git o kızlar öpsün seni.
H: Ben sadece senin öpmeni istiyorum.
B: Ama yazmaya bile üşeniyorsun.
H: Hayır Bade, öyle şey olur mu?
B: Hem zaten sevgili bile değiliz ki. Ben neden sana kızıyorsam..
H: Değil miyiz?
B: Ben bir teklif aldığımı hatırlamıyorum.
H: Planlarım başkaydı ama olsun.. Sevgilim olur musun Bade?
B: Bilmiyorum düşünmem lazım.
H: Bak ararım seni.. Gelirim İzmire..
B: Tamam tamam.. Olurum evet. Çok seviyorum zaten seni. Ama lütfen bana hep haber ver artık.
H: Tamam veririm güzelim.. Sen gel benim biraz yanıma bak ben de çok özledim seni.. Özlem giderelim..
B: Gelmem.
H: O zaman ben gelirim.
B: Gelemezsin, kaçarım.
H: İnsan sevgilisinden kaçar mı?
B: Sevgilisi ona yazmıyorsa evet.
H: Of çok seviyorum seni be.
Kalbimin her defasında hızlı hızlı atmasına neden oluyordu bu çocuk.
H: Bade bir an önce gel yanıma dayanamıyorum artık.
B: Ne oldu?
H: Seni öpmek istiyorum. Geldiğin ilk gün sana o kadar sıkı sarılacağım ki.. Hiç bırakmayacağım.. Saçlarının kokusunu içime çekmek için deliriyorum.
B: Ben.. yanına geldiğimde.. seni dudaklarından kocaman öpeceğim. Hemde hiç bırakmadan.
H: Söz mü?
B: Söz..
H: Bırakan nolsun?
B: İlk bırakan en az seven olsun.
H: Çok pis kaşındın. Bütün gün öpüşeceğiz o zaman.
B: Seni çok seviyorum Hakan. Yanına geleceğim günü iple çekiyorum. Ya.. artık her şey gözüme daha güzel geliyor.. Senin varlığını bilmek dünyamı güzelleştiriyor. İyi ki varsın ya.
H: Asıl sen iyi ki varsın güzelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST +18
Teen FictionBade, evinde baskı gördüğü için kaçmak ister ve bu sırada sosyal medyadan Hakan adında biriyle tanışır. (Tamamlandı) 12.01.2024 #sadist🥇 #mazoşist🥇 #arzu🥇 10.04.2024 #aşk🥇