Şaşırmıştım. Sadistin ne olduğunu biliyordum ama düşününce tuhaf gelmişti.
B: Nasıl anladın sadist olduğunu?
H: 17 yaşındaydım, kız arkadaşımla sevişirken boynunu sıktım ama sanırım biraz fazla sıkmışım. Onu yaparken ne kadar zevk aldığımı farkedince araştırdım biraz sonra diğer kız arkadaşımlarıma farklı şeyler uyguladım. Dediğim gibi ilkini biraz fazla ve birden sıkınca beni bırakıp gitmişti.
B: Korkmuş galiba..
H: Evet sanırım.
B: O zaman sana mazoşist biri lazım.
H: Önceki sevgililerimin hiçbiri isteklerimi karşılayamadı. Bu yüzden ayrıldım birçoğu ile.
B: Kim bilir neler istedin..
H: Anlatmamı ister misin?
B: Yok yok kalsın.
H: Senin daha önce kaç sevgilin oldu Bade?
Ne demeliydim.. "Hiç olmadı, babam izin vermiyor, istemediğim için yapmadım, sevgili işleri bana göre değil."
B: Olmadı.
H: Olmaya gerek yok ben direkt sevişiyorum diyorsun yani.
B: Daha erkek eli tutmadım bile.
H: Şaşırdım. Neden?
B: Babam çok baskıcı biri. Onun korkusundan.
H: Şiddet uyguluyor mu?
B: Psikolojik şiddeti diyorsan evet, diğeri yok.
H: Ne yapıyor sana?
B: Bunları konuşmasak. Sen bana kendi ailenden bahsetsene.
H: Benim ailem.. Benim bir abim var, söylemiştim. Bir de kız kardeşim ama üvey. Kan bağımız yok yani. O okuyor İstanbulda. Biz Antalyada yaşıyoruz.
B: Ailenle mi kalıyorsun?
H: Abimin ve benim ayrı evlerimiz var. Babamın üvey annemle ayrı, anneminde babamdan kalma evi var.
Gerçekten çok şaşırdım. Adamdaki zenginliğe bak.
B: Baya zenginsiniz. Biz de ablamla aynı odada kalıyoruz falan.
H: Bunlar önemsiz şeyler.
Ben iyice şüphelenmiştim. Bu kişinin gerçek olma ihtimali yoktu.
B: Hadi gel seninle Doğruluk mu Cesaret mi oynayalım.
H: Tamam sor.
B: D c?
H: D.
B: Önceki sevgilinden neden ayrıldın Hakan?
H: Sıkılmıştım, bırakmak istedim.
B: Anladım...
H: D c?
B: D.
H: Birinin sana işkence etmesi hoşuna gider mi?
B: Bilmiyorum.. Sanmıyorum..
H: Peki, sor.
B: D c?
H: C.
Cesaret demesini bekliyordum. Derin nefes aldım ve hızlı hızlı yazdım.
B: Bana şu an bir video çekip at, içinde adımı söylediğin bir cümle de olsun.
H: Tamam.
O videoyu hazırlarken ben de telefonu saklayıp tuvalete gittim. Daha iyi izleyip dinleyebilmek için. Tuvalete yavaş gittiğim için gittiğimde atmıştı. Heyecanla açıp izledim. Sesini de açmıştım. Bu adam gerçekti. Gülüşü, gözleri öylesine güzeldi ki. Yutkundum izlerken. "Selam Bade, nasılsın?" diyordu cümlesinde. Kalbim heyecanla atarken videoyu galerime kaydetmiştim. Sohbete girip hiçbir şey demeden yazmasını bekledim. Ve yazdı.
H: D c?
B: C.
H: Ben de bana fotoğraf atmanı istiyorum. Hemen şu an. Göğüslerini görmek istiyorum.
Yazdığını görünce şaşırmıştım. Ne yapacağımı bilemedim. Sonuçta ben istemiştim ve o atmıştı, sıra bendeydi. Fotoğraf çekmek için kameraya girdim. Üstümdeki kazağı çıkarıp sütyenimle durdum. Bir iki fotoğraf çektim elim titreye titreye. Yüzümün çok azı gözüküyordu çektiğimi fotoğraflarda. Fotoğrafı yollayıp bekledim. Yanaklarım kızarmıştı. Bacaklarımı da sallamadan duramıyordum. Ben ona hiçbir şey söylememiştim, o bana bir şey diyecek mi merak ediyordum.
H: Ama hepsini göremedim.
B: Bu kadarıyla idare et. Benim artık uyumam lazım yarın okulum var.
H: Yarın cumartesi?
Utançtan ölebilirdim. Elimle kafama vurup hemen cevap verdim.
B: Uyumam gerek iyi değilim.
H: Neden iyi değilsin ne oldu?
B: Bu olay bünyeme ters geldi sindirmem lazım. İyi geceler.
H: Sakin ol, kötü bir şey yapmıyorsun. Dinlen sonra konuşuruz iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST +18
Teen FictionBade, evinde baskı gördüğü için kaçmak ister ve bu sırada sosyal medyadan Hakan adında biriyle tanışır. (Tamamlandı) 12.01.2024 #sadist🥇 #mazoşist🥇 #arzu🥇 10.04.2024 #aşk🥇