Hakan üstüme doğru gelirken öylece ona bakıyordum. Biraz ona doğruldum ve dibime kadar gelip beni geriye doğru yatırdı. Üstüme oturup dudağıma dudağını yaklaştırdı, nefesini hissediyordum.
- Çok güzelsin Bade.. Çok.. Sana dokunmaya kıyamıyorum ki ben..
Göz temasını hiç kesmeden ben de konuştum.
- Ama ben kıymanı istiyorum.
Dudakları, biraz uzatsa öpecek kadar uzaklıktaydı. Nefeslerimiz birbirine karışırken yüzünde sert ama bir o kadar da tatlı bir ifade duruyordu. Derin nefes aldım gözlerine bakarken,
- Hakan.. Dudağımı patlat.. Hadi..
dedim kısık sesle. Aramızdaki elektrik birden tutuştu ve dudağıma dudaklarını bastırıp öpmeye başladı. Normalinden çok daha sert öpüyordu, bense ellerimi saçlarına daldırıp yüzüme bastırıyordum. Üstümde öpüşmeye devam ederken dudağımı acıttığını farkettim. Ve o şeyi tekrar yapmıştı, yine kanatmıştı dudağımı. Akan kanın tadından anlamıştım bunu. Öpüşmeye biraz ara verip aldığım acıyı hissederken hız kesmeden öpüşmeye devam ettik. Yatakla iç içe girmem için elinden geleni yapıyordu sanki. Saçlarında olan ellerimi ellerinin içine aldı okşaya okşaya. Yatağa bırakıp tuttu ve bastırdı. Öpmeye devam ederken dilimi dudaklarının arasına alıp gidebildiği kadar geriye gidiyordu. Dilimi susuz bırakmaya çalışıyordu sanki, emerken kurutuyordu.
Uzun süren öpüşmenin ardından doğruldu, beni bıraktığı şekilde bekleyip ona bakıyordum. Elleri pantolonunun düğmesine gidince heyecan sarmıştı her yerimi. O an geldi diye düşündüm, kalbimi daha yavaş atması için dizginlerken indirdiği pantolonuna gözüm takılmıştı. Boxerıyla kalmışken ben de doğruldum, üstümdekileri çıkarmak için. Hepsini tek tek çıkarıp kenara bıraktıktan sonra karşımda çırılçıplak duran Hakana baktım. Beni yine aynı pozisyonda bırakıp üstüme oturdu. Bacaklarım bacaklarının arasındaydı, tedirgindim. Heyecanımın o da farkındaydı.
Penisini eline alıp ovuşturdu biraz daha sonra vajinama doğru getirdi. Ellerini bacaklarıma uzatıp okşadı ve ikiye ayırdı. Bacaklarım açıldıktan sonra tekrar penisini tuttu ve klitorisime sürtmeye başladı. Sürtmeye başladığı an yutkundum. Bu his gerçekten muhteşemdi. Bir süre sürtündü penisi vajinama, gözlerimi kaçırıyordum. Gelen zevk sularını alıp onlarla beraber sürtmeye devam ediyordu. Kendimi hafif hareketlerle oynatıp zevki ikiye katlıyordum. Tekrar tuttu penisini ve aşağıya doğru götürdü. Gireceğini anladım ve kendimi sıktım. Gözlerimi kapatıp ana odaklandım. Hissediyordum sokmaya başladığını, yavaş yavaş ittiriyordu ve acıyordu. Acı hissi arttıkça yatağı sıkıyordum ve inlemeye başlıyordum. Sokmaya devam ediyordu, sanki bitmiyor gibiydi. Gittikçe gidiyordu, sokup ilerlemeye devam ederken birden geri çekildi. Gözlerimi açıp suratına baktım. Vajinama bakıyordu, baktığı yere bakınca akan kanı gördüm. Sonra gözlerine baktım.
- Çok acıdı mı?
dedi. Kafamı hayır anlamında salladım.
- Hayır, lütfen devam et.
dedim. Tekrar sokmak için getirdiğinde yerimden sıçramama sebep olan telefon sesini duydum. Telefonum çalıyordu, Hakandan vermesi için rica ettim çünkü yanındaydı. Arayanın annem olduğunu söyledi. Şaşkın bir yüzle cevap verdim.
- Alo, efendim anne?
- Kızım ablandan haber alamıyoruz, sen nerede olduğunu biliyor musun?
- Hayır bilmiyorum, arkadaşlarına sordunuz mu?
- Soruyoruz.. Telefonlarını açmıyor Mine. Haberin olursa ara bizi.
- Tamam anne, görüşürüz.
dedikten sonra kapattım. "Ne olmuş?" diyen Hakanla bakıştım.
- Ablam telefonlarını açmıyormuş. Başına bir şey mi geldi acaba? Arkadaşında kalmıştı..
- Arkadaşını arasana sen, sor ona.
- Numarası yok ki bende. Annem aramıştır herhalde. Umarım kötü bir şey yoktur.
- Yoktur yoktur, endişelenme.
- Ben eve gitsem iyi olacak Hakan, kızmazsın değil mi?
- Saçmalama ne kızması, seni ben bırakırım.
dedi, üstlerimizi giyip çıkmak için hazırlandık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST +18
Teen FictionBade, evinde baskı gördüğü için kaçmak ister ve bu sırada sosyal medyadan Hakan adında biriyle tanışır. (Tamamlandı) 12.01.2024 #sadist🥇 #mazoşist🥇 #arzu🥇 10.04.2024 #aşk🥇