49. Bölüm -Misafir-

3.9K 59 6
                                    

(Finale Son Üç Bölüm)

Kaan odasına çıkardıktan sonra kapısını kapatıp beni yere bıraktı. Daha sonra gözlerine bakıp ne yapacağını izledim. Bana döndüğü gibi gözü dudaklarıma kaymıştı, aniden yaklaşıp beni kendine çekti ve dudaklarımdan öptü. Öpüştükçe azıyordum ve onunla sevişmek istiyordum ama henüz çok erkendi. Bunu yapmak istesek de yapamayacağımızı düşündüm. Sadece öpüşüyorduk.. Beni duvara yaslayıp öpüyordu, bu hissi çok özlemiştim. Bir duvardan alıp diğer duvara götürüyordu ve her duvar geçişinde daha sert öpüyordu. Eğer o an üstümüzü soyup sevişmeye devam etseydik devamı gelirdi ama ne hissederdik bilmiyoruz. O yüzden bunun mantıklı olmadığına karar verip sadece öpüşmeye devam ettik, bunu nereden anladım dersen de, ne o başka bir şey yapıyordu ne de ben. Sadece öpüşüyorduk, deliler gibi.

Bade //

Film sürükleyiciydi, izlerken çok eğlendik. Onunla geçirdiğim her an çok güzeldi zaten ama bir yanım eksikmiş gibi hissetmeye başlamıştım. Çünkü en yakın arkadaşlarım Yaren ve Mertle ne zamandır konuşmuyordum ve benim üzerimde çok emekleri vardı, ayılıp bayılırken elimi tutan onlardı. Keşke bu mutluluğumu onlar da görse diye iç geçirdim. Hakan filme odaklanmıştı ama bana baktığını hissetmiştim.

- Bir şey mi oldu?

diyerek tasdiklemişti düşüncemi. Ona hızla dönüp yaklaştım.

- Yok olmadı da, Mertle Yareni özledim..

- Küs müsünüz, neden özledin?

- Hayır, ne zamandır konuşamıyoruz.. Bu olaylardan dolayı. Senin yokluğunda bana o kadar yardımcı olmuşlardı ki.. Özledim..

- Çağır o zaman gelsinler buraya.

duyduğum cümle ile gözlerim açılmıştı ve birden doğrulup yüzüne baktım.

- Nasıl, gerçekten mi?

- Evet, hem biz de iyi tanışmış oluruz.

heyecanlı bir şekilde "Teşekkür ederim" diyerek yanağından öptüm ve telefonumu alıp Yareni aradım. Yarene durumu söyleyince gelebileceğini söyledi ben de Merti aramasını söyledim. Onların gelişini heyecanla beklerken ablam ve Kaanın da aşağıya indiğini gördük. Ablam çok garip gözüküyordu, endişeli, heyecanlı ve gergin gibi. Yanımıza oturduklarında Yaren ve Mertin geleceğini söyledim. Kaan da tuhaftı, bir şey demedi ikisi de. Odasında ne yaptıklarını az çok tahmin ediyordum tabii ama sanki adam öldürmüşler gibi bi halleri vardı. Biraz onlarla sohbet etmeye çalıştım, ardından çalan zille beraber koşarak kapıya gittim. Hakan da arkamdan geliyordu. Kapıyı açar açmaz şoka girmiştim. Ben Yaren ve Merti beklerken gelen kişi, Hakanın hapisteyken beraber olduğu eski sevgilisi Ecemdi.

SADİST +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin