41. Bölüm -Kin-

2.7K 76 6
                                    

Bütün herkes Mine ve Kaana bakıyordu. Hâlâ şüphelerim olsa da anlamıştım. Hakanın bahsettiği, Kaanın hayatını bitiren kız ablam Mineydi.

- Beni bir çöp gibi attığın günü hatırlıyor musun Kaan?

- Eğer senin beni terkettiğin günü söylüyorsan, unutmadım Mine. Yıllarca sana ulaşmaya çalıştım. Sır olup ortadan kayboldun.. Hiçbir zaman ulaşamadım sana.

- Oysa ben hep senin yanındaydım.

- Nasıl?

- Her gün seni takip ettim beraber olmadan önce yaptığım gibi.. Uzaktan hep seni takip ettim. Sana o kadar öfkeliydim ki, hâlâ öfkeliyim. Bitmiyor içimdeki o şey.

Kaan ablama dokunmak için elini kaldırdığında abim daha dokunmadan Mine elini itti Kaanın.

- Mine ben o gün söylediğim her şey için özür dilerim.. Senden sonra kimseyle beraber olamadım ben, seni hâlâ bekliyorum çünkü..

- Merak etme çok yakında hiçbir şey hissedemeyeceksin..

- Ne, ne demek oluyor bu?

Herkes şaşkın bir şekilde konuşulan konuları izliyordu. Daha sonra ortamı çalan telefon bozdu. Kaanı biri arıyordu ve Kaanın umurunda değildi.

- Açsana telefonunu..

dedi Mine sanki kimin aradığını biliyormuş gibi. Kaan telefonu açtıktan sonra yüz ifadesi hep şaşkın oldu. "Ne?" diyip duruyordu. Minenin gözlerindeki boş vermişliği çok net görebilmiştim. Kaan telefonu bırakır bırakmaz Mineye bağırdı.

- Ne yaptın sen Mine? Nasıl yaptın?

Mine gözleri dolu gülümsüyordu.

- Uzun zamandır bunu planlıyordum. Hepsi, seni üzmek içindi. Kendimi ihbar ettim birazdan polisler gelir.

- Hapse almayı göze aldın sırf hayatımı mahvedebilmek için..

Birbirlerinin gözlerine dolu dolu bakarlarken ne olduğunu anlamaya çalışıp sorular sorduk ama Mine Kaandan başkasına bakmıyordu.

- Gel gidiyoruz buradan.

dedi Kaan Minenin kolundan tutup götürmek için ama Mine kolunu çekti.

- Gelmiyorum hiçbir yere. Ya sen iyi misin? Hâlâ beni mi korumaya çalışıyorsun, bütün paranı çaldım ben. Duymadın mı?

Duyduğumuzla bütün aile şok geçirdik. Ablamın böyle bir şey yapması o kadar uzaktı ki benim için. İnanamıştım.

- Para falan umurumda değil, polisler gelmeden gideceğiz buradan.

- Gelmiyorum.

Babam ve annem Mineye hesap sorarken polisin geldiğini gördük. Çok tuhaftı gerçekten, bütün aile ben ve Hakanı ayırmak için gelmişken Mineyi polisler götürmüştü. Her şey yavaş yavaş yaşanmıştı. Mine ısrarla suçlu olduğunu polislere söyleyip götürmesi için yalvardı ve gitti. Hepimiz peşinden gittik. Hakanın ailesi de gelmişti çünkü ablam Hakanın üzerine olan şirketin bütün parasını çaldırmıştı, Kaanın üzerine olduğunu sanıyordu onun canını acıtmak istemişti ama Hakanın üzerineydi.

SADİST +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin