8. Bölüm -Sevgi-

12K 259 29
                                    

Hafif şaşırmış biraz da sevinmiş yüz ifademle cevap verdim.

B: Olur.. Konuşabiliriz.

H: Tamam o zaman kendine iyi bak.

B: Teşekkür ederim sen de.

Gülümseyerek yazdığım cümlelerden sonra yüz ifadem tamamen bozuldu. Yerini korkunç bir ifade aldı. Annem arıyordu. Oturduğum yerden aniden kalktım. Mert bunu farkedince

- Ne oldu?

dedi. Ona döndüm.

- Lütfen konuşma, annem arıyor!

- Tamam, sakin ol.

O da şaşırmıştı tabii, insan annesi arıyor diye bu kadar korkar mı? Kesin bir şey oldu diye düşündüğüm için korktum bu kadar. Ya da babamla ilgili bir şey.

- Alo, anne?

- Bade hemen eve gel baban geldi, seni soruyor.

- Ta-tamam anne eve geliyordum ben de zaten..

Telefonu kapattığım gibi Merte döndüm.

- Benim beş dakika içerisinde eve gitmem lazım Mert.

- Burakları arayayım gelsinler gidelim o zaman.

- Hayır vakit yok! Hemen gitmemiz lazım. Arananın anahtarı sende mi?

- Evet hadi bin hemen götüreceğim seni.

Beraber hızla arabaya bindik. Eve nasıl ulaştık bilmiyorum, kalbim hızlı hızlı atıyordu korkudan. İki sokak geride beni bıraktı.

- Teşekkür ederim, bu iyiliğini hiç unutmayacağım.

dedim ve onun bir şey demesini beklemeden inip koşarak eve gittim. Kapıyı çalıp ecel terleri döktüm. Annem kapıyı açtı. Yavaş adımlarla odama gitsem belki bir şey anlaşılmaz sandım ama babamın o soğuk sesini duymamla yerimde durmam bir oldu.

- Bade! Gel buraya.

Bacaklarım titreye titreye yanına gittim. Yüzünde sert, korkutucu bir ifade vardı.

- Neredeydin sen?

- M-marketteydim baba..

- Bir saattir markette misin!

- Biraz parkta oturmuştum.. Anneme de söyledim hatta..

Oturduğu yerden kalkıp biraz yanıma yaklaştı. Küçük adımlarla geriye gittim ben de.

- Sen çocuk mu kandırıyorsun? Neredeydin, kimleydin!

- Baba tek başıma oturdum yemin ederim! Güven biraz bana ya..

Gözleri kısıktı bu beni korkutuyordu. Biraz sustuktan sonra cevap verdi.

- Bundan sonra haberim olmadan hiçbir yere gitmeyeceksin, anladın mı beni?

- Anladım baba.

Yerine oturduktan sonra koşarak odama gittim ve ağlamaya başladım. Yatağa yüzüstü uzanmıştım. Uzun bir süre ağladıktan sonra uyuyakalmıştım. Uyurken bir iki kez annemin gelip beni uyandırmaya çalıştığını yemeğe çağırdığını hatırlıyordum ama uyanmamıştım, uyumaya devam etmiştim. Uyandığımda her yer karanlıktı. Ablam yatağında uyuyordu. Telefonumu alıp saate baktım ve şok oldum. Saat gece 2'ydi. Yani 9 saat uyumuştum. İmkansız gibi görünen şeyi başarmıştım. Ve aklıma o an neden ağladığım gelmişti. Babam yüzünden. Sonra ise Hakanı hatırladım bu gece konuşacaktık onunla. Hemen girip yazmak istedim o benden önce davranmıştı.

H: Bade selam. 22:07

H: Ne zaman geleceksin? 22:38

H: Bade saatler oldu cevap vermiyorsun, iyi misin? 00:43

H: Gelmeyecek misin? 01:23

H: Umarım iyisindir. 01:55

Son mesajı on dakika önce atmıştı hemen cevap verdim.

B: Geldim Hakan, özür dilerim uyumuştum şimdi uyandım. Yüzümü yıkayıp geleceğim.

Telefonu kapatıp tuvalet gittim. Gözlerimin şiştiğini görünce kendime acımıştım. Yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım. Ardından yatağa geri gidip Hakana yazdım.

H: Nasılsın iyi misin?

B: Sayılmaz. Sen nasılsın?

H: Neden sayılmaz? Kötü bir şey mi oldu?

B: Evet. Hani sana erkek arkadaşımla oturuyorum demiştim ya. Annem aradı eve gittim, babam bana bağırdı çağırdı. Bir saat ağladım neredeyse.

H: Öğrendi yani?

B: Hayır, neredeydin diye başımın etini yedi.

H: Anladım.

B: Bundan sonra dışarıya da çıkamayacağım. Babam gerçekten çok kötü biri.

H: Sadece sana mı böyle?

B: Hayır, aslında evet bana daha çok. Abimlere ve ablama da baskı uygular ama beni onlardan ayrı tutup daha çok sıkar.

H: Bir nedeni var mı?

B: Var evet ama bunu sana söyleyemem.

H: Bana her şeyi söyleyebilirsin. Aramızda konuşulanlar aramızda kalır.

B: Yok ben yine de söyleyemem, belki zamanla sana alışırım..

H: Peki öyleyse zamana bırakalım.

H: Benim sana bir şey söylemem lazım Bade.

B: Tamam söyle..

H: Bugün o arkadaşının yanında bana yazdın beni düşündün ya, bu beni gerçekten çok etkiledi. Sana karşı içimde sevgi olduğunu hissettim.

B: Ciddi misin?

H: Evet.

B: İyi ki yazmışım o zaman :).

H: Çok tatlısın be Bade.

SADİST +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin