51. Bölüm -Yüzleşme- (+18)

10.7K 89 8
                                    

- Tekrar hoşgeldiniz.

diyerek girdim odaya. Yanlarına oturduktan sonra biraz konuştuk ve nasıl olduklarını sordum. Kaan ablamla geçirdiği vakitten sonra 180 derece dönmüştü resmen. Hayatına ablamın girmesi gerekiyormuş sanki. Ablamı üzmeyeceğine neden bilmiyorum ama inanıyordum. Yaren ve sevgilisi Burak ayrılmıştı. Annemler Yareni arayıp ablamla benden haberi olup olmadığını sormuş. Yaren de bilmediği için bir şey dememiş. Mert ise hâlâ boştu. Aslında çok yakışıklı ve çok iyi biriydi, neden sevgilisi yok şaşırıyordum. Daha sonra Hakan da gelmişti ve geceye kadar beraber oturup konuşmuştuk. Tanışma ve kaynaşma evresini geçtikten sonra yine canım oyun oynamak istedi ve soru sordum ortaya.

- D c mi oynasak?

Hakan kulağıma eğilip sadece benim duyabileceğim seste fısıldadı.

- Güzelim sıkılmadın mı, her boşlukta d c oynamaktan?

hafif gülerek söylemişti ama alınmıştım, biraz yüzüm düşmüştü. Bu sırada Yaren "Olur" tarzında bir şey söylemişti. Yüzümün düştüğünü gören Hakan ise birden,

- Hadi oynayalım.

dedi. Bana kıyamadığını çok net hissediyordum.. Ve o kadar hoşuma gidiyordu ki. Ama yine de bu oyun cidden sıkıcılaşmıştı ve aklıma onu eğlenceli yapacak bir fikir gelmişti.

- Oynayalım ama bu farklı olsun, doğruluk olmasın hep cesaretlik olsun. Ne dersiniz?

- Fena fikir değil..

dedi Mert. Daha sonra kararlaşıp oynamak için hazırlandık ama tam o sırada kapı çalmıştı. Ecem denilen o kız yine geldi diye düşündüm, sinirlenmiştim ve Hakanın kapıyı açmak için gittiğini gördüm. Arkasından ben de hızlı adımlarla gittim ve elinden tuttum. Kapıyı açınca gelenin Ecem değil, Hakanın üvey kardeşi Melis olduğunu gördük. Melis beni sevmiyordu, bu belliydi ama yine de belki Hakan beni seviyor diye artık o da sever diye düşünmüştüm. Safça bir düşünceymiş, kapıyı açar açmaz göz göze geldik ve bana gözlerini kısarak, iğrenircesine bir bakış attı.

- Melis?

- Annemlerin dırdırından çok sıkıldım ve buraya kaçmak istedim, bir sıkıntı var mı?

- Hayır tabii ki, ne sıkıntısı. Gel içeri.

diye davet etti Hakan. İçeriye girerken attığı bütün iğneleyici bakışaları nedeniyle gerçekten çok rahatsız hissetmiştim. İçeriye girince Yaren ve Mertin yanına oturdum, Hakansa karşıma oturmuştu. Melis evdekileri görünce,

- Oo, bir ben eksikmişim gerçekten.

dedi ve yavaş adımlarla girmeye devam etti. Kaana bakarak durdu.

- Kaan abi? Sende mi ya? Ben seni vazgeçiriyorsun sanmıştım sen aralarına girmişsin.

ortamı birden buz küpüne çevirmeyi başarmıştı. Hakan susturdu Melisi.

- Melis, haddini aşma. Oyun oynuyorduk, gel sen de oyna.

- Ne oyunu?

- D c ama sadece cesaret.

- İyi güzel, oynarız.

diyerek Hakanın yanına oturdu ve oyun başladı. Şişeyi Hakan çevirmişti, ucu Kaana denk geldi. Hakan bir süre düşündü ardından bütün odaya bakarak konuştu.

- Abimle aramız çok iyi sayılmaz, geçmişte onun bir kız yüzünden çok kötü günler geçirdiğini biliyordum annem sayesinde ama ne yaşadığını hiçbir zaman anlatmadı bana. Bir gün odasına girip dolaplarını karıştırdım..

SADİST +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin