Buluşma noktasına ilerlerken heyecanlanmıştım ama çok sürmemişti. Daha sonra Burak ve Mert bize doğru geldi. Mert sadece bana baktığı için utanmıştım ve gülümsemiştim.
- Hadi bir yerlerde yemek yiyelim, cok acıktım aşkım.
dedi Yaren Burak'a. Beraber yemek yemeye gittik. Dörtlü masaya oturacakken, Yaren
- Siz ikiniz ayrı masada yiyin, hem tanışırsınız hem de kaynaşırsınız.
dedi. Bende başta kabul etmesemde sonra tamam dedim ve ayrı masaya gittik. Mert çok konuşan biri değildi gibi. Yemekleri söyledikten sonra yavaş yavaş konuşmaya başladık.
- Ee Bade, neler yapıyorsun?
- Ben.. Bir şey yapmıyorum. Genelde oturuyorum. Pek dışarı çıkabildiğim söylenemez.
- Neden?
- Babam çok baskıcı. Yani izin vermiyor dışarı çıkmama. Ama çok umurumda değil. Evde oyalanıyorum.
- Neler yapıyorsun evde mesela? Telefonla falan mı oynuyorsun sürekli?
- Yok ben sevmem öyle telefonla oynamayı. Sosyal medya hesabım neredeyse hiç yok. Ben resim çizmeyi çok seviyorum. Evde bir sürü sulu boya, fırça ve çizdiğim resimler var.
- Ne güzel. Dolu birine benziyorsun. Seninle tanıştığıma sevindim. Instagram'ın da yok mu?
- Hayır, sevmiyorum.
- Bence çizdiğin resimleri paylaşabilirsin, senin için heyecanlı olmaz mı?
- Aslında evet ama bilmiyorum.. Gerek yok bence.
- İstersen sana Instagram'ı öğretebilirim.
Bu fikir bir yandan hoşuma gitmişti. Çünkü zaten evde çok sıkılıyordum. O yüzden kabul ettim ve yanına oturdum. Bana her şeyi gösterdi. Nasıl fotoğraf yüklendiğini, nasıl sohbet edildiğini, insanların attığı fotoğrafları beğenmeyi.. Kısaca her şeyi öğretti. Onun yanında bir Instagram hesabı açtım.
Ardından onu ekledim. Daha sonra biz Yarenle beraber eve gittik. Yaren ayrılıp kendi evine gitti bense kendi evime. Mert iyi birine benziyordu ama hoşlanmamıştım. İyi arkadaş olabilirdik ama sevgili olamazdık.
Aradan iki hafta geçmişti. Ben fotoğraflar yüklüyordum. Takipçilerim olmuştu. Yaren, o kadar uğraşmasına rağmen beni ikna edemediği ve Mertin tek cümlesiyle Instagram'ı yüklediğim için bana epey bir kızmıştı. Mertle arkadaş olmuştuk. Gerçekten iyi biriydi. Ama hâlâ ona karşı başka bir şey hissetmemiştim. Bir gece Instagramda gezerken bir hesaba denk gelmiştim.
" hhwxd31 "
Ben hayatımda, daha cringe bir nick name görmemiştim. Hesabı gizliydi. Bir sürü gönderisi vardı ayrıca bir sürü takipçisi. Kapak fotoğrafında ise esmer kaslı birinin vücudu vardı. O olduğunu düşünmemiştim ve hesabına yazmıştım.
B: Daha kötü bir isim bulamadın mı?
Mesaj istek kutusuna düştüğü için büyük ihtimalle bu gece cevap vermez diye düşünüp Instagramda dolaşmaya devam ettim. Gezerken üstten bildirimi görünce heyecanlandım.
H: Seni ne ilgilendirir?
Ne diyim diye düşünürken bir mesaj daha geldi.
H: Seninki gerçekten çok iyiymiş, bayıldım yani. " badebrnci10 "
H: Daha klasik bir isim bulamadın mı?
B: Klasik derken? Adım ve soyadım işte daha ne istiyorsun. Ayrıca ben senin gibi 31 mizahı yapmıyorum. İsmine 31 koymak nedir ya.
H: Hatay'lıyım?
Bu dediğiyle önce utanıp sonra gülmeye başladım.
B: Ciddi misin ya pardon.
H: Sorun değil.
Görüldü atıp sohbetten çıktım. Bu ciddi konuşma sinirimi bozmuştu. Uyumak istedim ve telefonu kapattım. Ama uykum gelmiyordu. Ne yaparsam yapayım uyuyamamıştım. O yüzden telefonu açıp tekrar dolaşmaya başladım. Sonra tekrar o çocuğa yazmak istedim.
B: Adın ne?
Bu sefer sohbete beş dakika sonra girmişti. Çevrimiçi olduğu hâlde.
H: Hakan.
H: Seninki de Bade sanırım.
B: Tahmin etmesi zor olmadı mı ya..
H: Çok zor oldu gerçekten benim için sınav gibiydi.
B: Sen biraz gergin misin?
H: Evet öyleyim.
B: Neden?
H: Seni ilgilendirmez.
Çok şaşırmıştım. Burnu havadan geçilmiyordu. O yüzden sinirlenmiştim. Sanki anlatsa ne olacaktı.
B: Tamam.
Yazıp çıktım tekrar ve bu sefer uyumak için direndim. Neyse ki uyuyabilmiştim. Sabah aklıma gelmemişti. Telefonu açıp baktığımda hatırlamıştım. İki tane mesaj atmıştı.
H: Biraz sert oldu sanırım.
H: Kusura bakma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST +18
Teen FictionBade, evinde baskı gördüğü için kaçmak ister ve bu sırada sosyal medyadan Hakan adında biriyle tanışır. (Tamamlandı) 12.01.2024 #sadist🥇 #mazoşist🥇 #arzu🥇 10.04.2024 #aşk🥇