9. Bölüm -Beyaz-

10.8K 253 39
                                    

Gülümseyerek bakıyordum telefona. Bunu ona da iletmek istedim.

B: Zon zamanlarda beni güldürebilen tek kişisin.

H: Sevindim. İstersen bu uzun bir süre devam edebilir.

B: :).

H: Bade, bu gece seninle sabahlamak istiyorum.

B: Uykun yok mu?

H: Var.

B: Uyuman lazım o zaman.

H: Sabah erken kalkmayacağım, o yüzden sorun değil. Senin uykun yoktur diye tahmin ediyorum.

B: Hemde hiç yok.

H: Güzel. Bana biraz kendinden bahseder misin? Seni daha iyi tanımak istiyorum. Ne seversin, ne sevmezsin?

B: Ben.. Ben en baştan başlayayım istersen. Adım Bade, Bade Birinci. İzmir'de yaşıyorum.

H: Tuhaf.

B: Nesi tuhaf?

H: Yani.. Adın "Bade", İzmirde yaşıyorsun ve baban baskıcı biri. Kulağa ilginç geliyor. İzmirli misin?

B: Evet biraz ilginç aslına bakarsan, sen Badenin anlamını biliyor musun?

H: Evet, şarap, içki, mey anlamına geliyor.

B: Doğru. Ama adımı babam değil annem koymuş. Bu arada İzmirliyiz.

H: Annen iyi anladığım kadarıyla.

B: Evet annem iyidir. Ablam da.. Ama babam ve abilerim.. Düşmanım gibiler.

H: Evinden kaçmayı düşündün mü hiç?

B: Kaçmak mı? Yok, hayır hiç aklıma gelmemişti.. Neden soktun ki şimdi aklıma..

H: Sadece merak ettim.

Evden kaçmak diyince aklımda bir sürü senaryo oluştu. Ve bu beni heyecanlandırmıştı.

H: Peki ne seversin?

B: Yemek olarak mı?

H: Aklına sevdiğin ne geliyorsa o.

B: Ben yağmuru severim. Yağmuru dinlemeyi, müzik dinlemeyi, çizim yapmayı, boyamayı, arkadaşlarımla sohbet etmeyi, bir de kedileri çok severim.

H: Benim bir kedim var.

B: Aa, öyle mi? Adı ne?

H: Beyaz. Beyaz olduğu için onu koymak istedim.

B: Onu görmek isterim.

H: Tabii atayım fotoğraf.

H:

B: Ay çok tatlı bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

B: Ay çok tatlı bu. Ben yerim bunu ya..

H: Öyledir benim Beyazım.

B: Keşke benimde bir kedim olsa ama babam evde kedi istemiyor.

H: Sende kendi evin olduğunda bakarsın.

B: Umarım.. Ben rengi gri kedilere çok hastayım ya. Bazen sokakta görüyorum. Çıldırıyorum resmen.

H: Ahaha, o halini görmek isterdim.

B: Kediler hiç kaçmıyor benden biliyor musun? Çok seviyorum hepsini.

H: Ben kedi olsam, ben de kaçmazdım. Anlıyorum onları.

B: Sen biraz farklısın sanki..

H: Dedim ya içimde sevgi olduğunu hissettim diye o zamandan beri böyleyim.

B: Anladım..

H: Ee Bade, okul için planların neler?

B: Hiç o konulara girmeyelim lütfen.

H: Peki.

B: Sen ne yapıyorsun, okuyor musun çalışıyor musun?

H: İkisi de değil. Üniversite okudum ama okulum bitti. Çalışmıyorum. Baba parası yani tamamen.

B: Anladım. Abinle neden tartışmıştın?

H: Abim, adı Kaan. Ben bildim bileli bana karşı hep üstten bakan biri oldu. Adam sanki sevmiyor beni. Yok babam beni daha çok seviyormuş yok annemin göz bebeği benmişim. Kendini ezikliyor sonra suçu bende buluyor. Ki öyle bir şey asla yok. Babam ve annem bizi her zaman eşit sevdi. Allahtan Melise demiyor bunları, üvey kardeşime yani. Kızı korkutup kaçırırdı öyle bir şey olsa.

B: Neden öyle düşünüyor acaba abin.

H: Bilmiyorum, önemsemiyorum da. Sıkıldım artık çünkü. Hep aynı muhabbetler. Bu arada sizinkilerin adı ne?

B: Ablam Mine. Büyük abim Batuhan, küçük abim Mete. Annem Banu, babam Mehmet.

H: Senin annenle baban M ile B harfini baya çok seviyor sanırım.

B: Değil mi bence de, ahaha.

H: Bade, ben İzmire gelsem buluşabilir miyiz?

B: Gelebilir misin ki?

H: Evet gelirim.

B: Bilemiyorum Hakan, babam izin vermiyor dışarı çıkmama. Hem neden buluşuruz ki?

H: Bilmiyorum, sen istemez misin?

B: Aslında isterim. Gülüşünü yakından görmeyi..

H: O zaman yarın İzmire geliyorum.

SADİST +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin