31

138K 7.2K 1.1K
                                    


En çok hoşuma giden yorumları instagram hikâyemde paylaşacağım.

Insta&twitter: 1hadizade

¤¤¤

"Gökhan?" dedim şaşkın bir nidayla, "Murat mıydı o? Murat'ın burada ne işi var?" Sesim öyle ürkekti ki, daha yüksek bir sesle konuşmaktan bile korkuyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Gökhan?" dedim şaşkın bir nidayla, "Murat mıydı o? Murat'ın burada ne işi var?" Sesim öyle ürkekti ki, daha yüksek bir sesle konuşmaktan bile korkuyordum. Sanki Murat duyacakmış gibi tedirgindim. Neler olacağını düşünmek bile istemiyordum.

"Evet, o'ydu." dedi bana yaklaşırken. Komodin ve gardırobun arasına girmiştim. Elimi kaldırıp ona dur işareti yaptığım an durdu ve kaşlarını çattı.

"Murat kimden bahsediyor? Siz neler çeviriyorsunuz?" diye sordum açık açık. "Kapıya biri gelmişti, sana da söyledim hatta. O kişi mi? Ondan mı bahsediyordu?"

Başını ağır ağır aşağı ve yukarı salladı.

"Kimdi o adam? Ne istiyor bizden? Murat onu yakalamadığını sana niye haber veriyor? Bi' açıklama yapacak mısın, yoksa ben böyle tek tek sormak zorunda mı kalacağım?"

Geçip yatağın kenarına oturdu ve gömleğinin kol düğmelerini çözerken anlatmaya başladı. "Bana emanet edilen arabalardan birini kaçırdı, bizim garajdan. Beni kötü bi' duruma düşürdü. Arabayı ne yaptığını hâlâ bilmiyorum ama arabanın ve plakanın sahibine aynısını alıp vermek zorunda kaldım."

"Bunun Murat'la ilgisi ne?"

"Çünkü hedefi ben değildim zaten. Güvenlik kamera görüntülerine baktığımda Murat'ın çaldığını düşündük. Niye biliyor musun? Murat'ın şapkasını ve onun gömleğini giymişti. Murat'la aralarında bi' meseleden sebep, onu benim önüme atmak ve elini kana bulamadan Murat'tan kurtulmak ya da onu içeriye attırmak için."

Dinledikçe kanım donuyordu. Murat böylesi bir manyakla uğraşırken bizim hiçbir şeyden haberimiz olmamıştı. Anlatmıyordu ki!

"Nasıl anladın peki?" diye sordum.

"Videoyu Murat'a izlettim, saldırmadan, sakince. Sadece niye yaptığını sordum Esra'm, o da kimin yaptığını bildiğini söyledi. Pek tabii en yakın arkadaşını yürüyüşünden, hareketlerinden tanıması pek zor olmadı."

"İnanamıyorum," diyerek başımı iki yana salladım, "bu manyak kapımıza kadar geldi. Buna nasıl cüret edebiliyor? Her yerde kameralar var ama bu onu durdurmuyor. Ne istiyor hâlâ?"

"Ben fevri davranmayıp Murat'ın yanında durduğum için daha da sinirlenmiştir, takıntı hâline getirmiş. Bu yüzden sürekli seni almaya gelmek istedim. Sana zarar verme ihtimali bile aklımı uçuruyor."

Öne doğru eğilip parmaklarını saçlarının içinden geçirdi. Ağır adımlarla bulunduğum yerden çıkıp ona yaklaştım ve elimi yavaşça başının üzerine koydum. Dokunduğum anda kollarını bana sardı ve yüzünü karnıma yaslayarak, bana sıkıca sarıldı. Gülümseyerek saçlarını okşadım.

666  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin