60

73.2K 4.2K 736
                                    

Part 2

4 milyon şerefine şampanya🥂

4 milyon şerefine şampanya🥂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


* * *

Bugün benim gerçekten de miladım olacak, çünkü baskıcı bir ailede yaşayan her kızın hayali budur. Neredeyse her kızın...

Bavullarım hazırdı. İki bavula zarzor sığdırdım eşyalarımı. Ve bunlar sadece gerekli olanları. Gökhan birazdan gelip beni alacağı için bavulları kapının önüne kadar sürükleyip oraya bıraktım. O gelmeden kendime şöyle bir çeki düzen vereyim dedim.

Annem Ankara'ya gideceğimden hiç de hoşnut görünmüyor. Ama bu umrumda mı? Değil.

Ben koridordan banyoya geçerken, salonda kendi kendine söylenmeye devam ediyordu.

"Anasız babasız kalmaya ne meraklıymışsın, çok güvenme kızım sen o Gökhan'a. Bi' bakmışsın, senden güzelini bulup gitmiş."

Banyodan çıkıp girişte durarak ona yan baktım. "Tüm erkekler aynı mı peki?"

"Aynı, hepsinin toprağı bir."

"O zaman kadınların da toprağı bir oluyor, sokağın başındaki travesti Harun ablayla biz bir miyiz yani?"

Terliğini çıkarıp bana fırlattığını görünce saklanıp güldüm.
"Kız o da erkek ya zaten!"

"Ama o bunu kabul etmiyor, bence kadın." dedim saklandığım yerden. Oradaki aynaya baktım. "Ay bana ne, benim Gökhan'ım başkasına gözünün ucuyla bakmaz. Bakarsa da kaşığı bir güzel ısıtır o gözlerini kaşıkla bi' güzel oyarım."

"Seninle gelmeyecekmiş, bil bakalım niye." diyince, tekrar salona dönüp ona çatık kaşlarımın altından baktım.

"Niye?"

"Niye gelsin? Sık sık gelecek buraya, nasıl olsa sen de burda yoksun. Keyfine bakacak işte."

"Gökhan, öyle biri değil anne. Yeter artık. Susayım, susayım diyorum ama sıktı artık. Nişanlım hakkında düzgün konuş."

"Konuşmazsam ne olurmuş kız?" diyerek ayaklanıp üzerime yürüdü. "Sen ne zamandan beri böyle hayasız oldun? Ona mı güvenip böyle çemkiriyorsun? Yarın bi' gün seni kapı dışarı ettiğinde kuyruğunu kıçının arasına alıp gelirsin kapıma."

Sabrımı korumaya çalıştım.
"Neden size geleyim? Şu sözlerden sonra zaten gelmem ama gelmezdim de. Çalışırız yaşarım, ben kimseye muhtaç olmaya niyetli değilim. Bu yaşa kadar beni büyüttün, Allah razı olsun ama bundan sonra bana karışma, çünkü sen benim öz annem değilsin."

666  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin