56

83K 4.4K 1.4K
                                    

Şimdi siz biz sonuçlara böyle bakmıyoruz mesajla filan geliyordu yazarsınız diye baştan yazayım dedim. Benim zamanımda (2017-2018)  mesaj gelmediği için sorun vardır girip bakın diyorlardı, ben de böyle öğrenmiştim sonucu. Mesajla gelmemişti yani😅

***

"Gökhan, durdur arabayı!"

"Hayır."

"Gökhan, durdur diyorum kaza yapacağız, bir şey olacak!"

"Hiçbir şey olmayacak..."

"Gökhan, korkuyorum!"

"Benim yanımdayken hiçbir şeyden korkmana gerek yok, bunu hâlâ anlamadın mı?"

"Sorun da bu zaten! Korktuğum her şey sensin!"

Bir anda arabayı sağa çekip durdurdu. Issız bir yolun kenarındaydık. Ara sıra geçen arabalar hariç yalnızdık, yalındık, yanıldık belki de.

"Benden korkma," dedi, ikimiz de ön cama bakıyorduk ve şimdi çok sakindik, "sana her şeyi anlatacağım ama bana biraz zaman ver. Söz veriyorum anlatacağım."

"Daha önce de sözler verdin, hiçbirini tutmadın. Ben senden kopamıyorum ama inanamıyorum da..." yüzümü ona doğru çevirdim, o ise bana, gözlerimin içine benim kadar cesurca bakamıyordu. "Ben sana güvenmek istiyordum, hep istedim ama bizi bu hâle sen getirmedin mi zaten? Benim için fazlasın Gökhan," dediğimde, kaşlarını çatarak bana baktı, "fazla gizemli, fazla tehlikelisin."

Seslice yutkunup, kirpiklerini sıkça kırptı.

"Bana hemen neler olduğunu apaçık şekilde anlatmazsan, seni bi' daha affetmeyeceğim."

Zorlanıyormuş gibi bir hali vardı. O da anlatmak istiyordu sanki ancak bir şey onu durduruyordu.

"Anlatamam," dedi.

"Ben de öyle tahmin etmiştim," diyip kapıyı açmaya yeltendim ancak hemen kapıları kilitledi. "Çok güzel, tam sana göre bir davranış. Ne yapacaksın, beni arabanın içinde mi yaşatacaksın?"

"Hayır," diyerek arabayı yeniden çalıştırdı ve, "seni eve ben bırakacağım." dedikten sonra yola çıktık.

Susmadım. İçim ona karşı fazla doluydu.
"Lütfen Ufuk'a da bir şey yapmaya kalkma."

"Ufuk kim? Ufuk abi demek istedin herhalde." diyince, ona yan bir bakış attım.

Side eye.

"He o, her neyse. Farkındaysan her şeyi sana inat yaptım- ki farkında gibisin - bu yüzden artık kimseye bir şey yapma. Murat'ın böğrüne bir şey saplamak istediğim çok oldu, hadi bana yaptığı şeyden dolayı bunu ona yaptın diyelim - ki yine diyorum, buna inanmadım- bunu geçebilirim. Şöyle bir şey var ki, normal insanlar da aklında çok kez birilerini öldürmüştür. Bu yüzden düşünmek ve yapmak arasında büyük bir fark vardır. Düşünürken günah bile sayılmaz belki, ancak harekete geçtiğinde katil olabiliyorsun."

666  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin