66

72K 3.7K 1K
                                    


666-nın bu kitaptaki ânlamı, köklü değişimdir. Yani Esra'nın hayatındaki karar aşaması ve köklü bir değişim ânlamına gelir. Dönüm noktası gibi. Artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı anlamına gelir.

* * *

Efe ve Samet peşi sıra evden çıkıp, apartmanın önüne geldiler. Gökhan bir sigara yaktı. Rüzgâr saçlarını uçuşturuyor, sigarasının ucundaki alevi büyütüyordu. Büyüyen tek alev bu alev değildi, içinde büyüyen öfke ateşini bastıramıyoru, ancak bu öfke ona çokça yabancıydı. O böyle biri değildi, öyleyse neden böyle davranıyordu? Bilmiyordu.

Az sonra Samet de geldi ve onun karşısına dikildi. Samet, kırgın görünüyordu, Efe de kızgın.

"Söyle," dedi Samet. "Ama söylemesen önce şunu ânlamanı istiyorum, bu kızın ailesi tutuklanmış, öz ailesi, siniri, öfkesi haklı."

Gökhan sigarasını dudaklarının arasından aldı ve ona kıstığı gözleri ile bakarken, "Ben senin üstünüm, bunun farkındasın, öyle değil mi?" Diye sordu.

Samet çok geçmeden cevapladı. "Farkındayım, baş komiserim... Ancak ben, bu süreçte, aynı zamanda arkadaş, hatta arkadaştan öte kardeşiniz olduğumu sanmıştım. Saygıda kusur ettiysem kurusuma bakmayın."

Gokhan sıkıntılı bir soluk verdi ve sigarasından biraz daha duman aldıktan sonra, "İlk saygısızlığı yapan kimdi? Objektif olarak söylemeni istiyorum," dedi.

Samet kısa bir ân düşündü ve, "Ben de Esra'nın haklı olduğunu, Tuana'nın ona söylediği şeylerin yanlış olduğunu biliyorum zaten," dedi, "ancak, gel gör ki, Tuana'yı yalnız bırakmak istemiyorum, yanında olmak istiyorum."

"Anlıyorum," dedi Gökhan, anladı da zaten, Samet'in Tuana'dan hoşlandığını.

"Anladın ama yanlış anladın be abi," dedi Samet. Gökhan ona, 'Nasıl yani?' der gibi baktı. "Tuana'dan hoşlandığım için değil, ona acıdığım için yanında olmak istiyorum. Sen Esra'yı sevdiğin için yanındasın, benimki sadece acımak..."

Gökhan buna şaşırdı, çünkü, kendisi Esra'ya acıdığı için değil, ona deli gibi âşık olduğu için hayatını kolaylaştırmak istiyordu. Şuan Samet'in yakasına yapışamazdı. Bu Samet'in duygularıydı ve hiçbir baskı ile bu duyguları değişmeyi başaramazdı.

666  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin