64

78.4K 3.8K 1.9K
                                    

5 milyon🖤

Keyifli okumalar...

Instagram: 1hadizade

Instagram: 1hadizade

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🖤


Karşımdaki adam, bana hiç bu kadar yabancı gelmemişti. Korkuyordum. Şimdi karşımda Gökhan değil, bahsettiği kişi, Efe Bozkurt duruyordu. Her şey gözler önündeydi, kimliğini, rozetini görüyordum ancak inanmakta güçlük çekiyordum.

"Gök- Sen... Sen neden bahsediyorsun?"

Bir elini omzumun üzerinden duvara yasladığında, kendimi daha da kısılmış hissettim. Başımın arkasını duvara yaslayıp, sertçe yutkunarak gözlerimi kocaman açtım.

"Gökhan Bozkaya değil," dedi tekrar, "Efe Bozkurt."

Başımı usulca iki yana salladım ancak şaşkınlıktan dilim tutulmuştu, bir şey diyemedim. Şimdi kendimi, polisin eline düşmüş bir suçlu gibi hissediyordum.

"Ef... Efe?"

"Kimliğimi değiştirmem gerekiyordu Esra, sen hesapta yoktun. Ben görevimi tamamladım ve sana geldim... Evet, seni kandırdım ama bu benim işimdi.  Seni o lanetli yerden çıkarana kadar sabretmeliydim,  bir gün sana her şeyi anlatabilmeyi hayal ettim. Ben, bugünü kafamda çok kurdum, şimdi onu gerçekleştiriyorum."

"Her şey, yalan mıydı?" diye sordum.

"Değildi," dedi gözlerimin içine bakarak, "Her şey değildi. Mesela sana olan aşkım... Âşık bir adamı oynamak zorunda değildim, aksine, hiç âşık olmamam gerekiyordu. Sen hesapta yoktun..."

Bu üzülmem gereken bir şey miydi? Ya da kızmam gereken... Peki, ben niye bunları hissetmiyorum? Hissettiğim tek şey koskocaman bir şaşkınlık.

Onu tanıdığımda bir oto yıkamacıydı, sonra hacker olduğunu düşündüm ve sonra da katil... Ancak şimdi karşıma dikilmiş, her şeyin bir oyun olduğunu ve içimize sızan bir polis olduğunu söylüyor.

Hepsini düşündüğümde,  aslında temiz olduğuna seviniyorum. Diğer yandan o kadar süre kendini benden saklamış olmasına kırılıyorum.

666  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin