------
Selamlarr bebeklerim..Bu bölümde çok çok sevdiğim bir müzik grubundan bahsedicem ve okumaya başlamadan önce bilgi edinmek isteyenler için ufak bir şeyler söylicem onlar hakkında . Grubun adı "Jonas Brothers" ve isminden de belli olduğu gibi grubun üyeleri 3 erkek kardeş. (Nick Jonas, Joe Jonas, Kevin Jonas). Yıllar önce grupla aynı isimde olan bir Disney dizisiyle girdiler hayatıma. Aynı şekilde yine Disney'de yayınlanan "Camp Rock" film serisininde başrolleri olur kendileri. Bir ara gruba ara vermiş olsalarda şimdi tekrar bir aradalar ve muhteşem müzikler yapıyorlar şahsi fikrimce. Aranızda onları tanıyan, bilen varsa kucak dolusu öpüyorum onları..
Keyifli okumalar <3
------
------Bölüm 41: I'm Back..
Gözlerimi kırpıştırıp aynı yazıyı defalarca okuduğumda bu şeyin doğru olduğuna hala inanasım gelmiyordu.
Polat ve Efil..
Polat Buğra'nın ikinci adıydı ve baya baya kelime oyunu yaparak aşkını haykırmıştı çocuk.
Yüzümdeki hafif gülümseme ve şaşkınlık dolu aptal bakışlarım, içimde bir yerlerde bu düşünceye inandığımı gösterse de aklım almıyordu böyle bir şeyi.
Buğra'nın aşık olması..
Allah'ım çok tatlı, ama bir o kadar da imkansız..
Eğer buna inanırsam mutluluktan deliye dönerdim ve sonra olayın aslı Buğra'nın Ferdi'nin civcivine "Efil" demesi falan çıkardı ve hayallerim yıkılırdı. Tamam, çok saçmaydı bu fikir ama Buğra'dan bahsediyorduk. Nerden bulduğu belirsiz bir tavuğu sahiplenip, bir de erkek olduğunu sanıp ismini Ferdi koyan birinden.. Ondan her türlü saçmalığı beklerdim.
O yüzden, bu düşünceden kurtulup Buğra'nın profilinden çıktım ve Kaan'ın gönderilerine bakmaya devam ettim.
@Kaanercinx: İki güneş görünce bizim yaz moduna geçiş hızı>>
@bugrapolatakyar: Çimlere basmak/koparmak yasak.
@can_amasexyolan: Buğra ne diyon amk wmsmwksmwk tüm gün çimleri sike sike futbol oynayan Buse'ydi sanki
@bugrapolatakyar: Futbol oynamak yasak değildi??
Can ve Buğra'nın yorumlarda bile atışmasına gülerken Buse'yi ne kadar özlediğimi fark ettim.. O minik elini ısırmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİŞNE
Genç Kız EdebiyatıKapıyı kapatmam ve gözyaşlarımın gözlerimden firar etmesi bir oldu. Öyle bir ağlıyordum ki, biri görse açıklayamazdım sebebini. "Buna mı ağlıyorsun böyle manyak gibi?" derdi bana muhtemelen. Ama evet, buna ağlıyordum. Kapıya yaslanıp yere çöktüm ağl...