------
Selamlarr bebeklerimmm..Keyifli okumalar ve de love you <3
------
------
Bölüm 24: Dans Edelim Mi?(Lucio'nun ağzından..)
Defne kollarını bana dolayıp "Ne olmuş bana?" diyerek sorumu tekrar ettiğinde bakışlarım Buğra'yı buldu.
"Ben Defne'yi sana emanet etmedim mi?" dedim sinirle.
Buğra bana telaşlı gözlerle bakıp iki elini havaya kaldırdı teslim oluyormuş gibi. "Ben masumum, yemin ederim! Hiçbir suçum yok benim!"
Can beni sakinleştirmek ister gibi "Boşver.." dedi. "Şimdi bir şey söyleme. O da sarhoş baksana.. Sonra hallederiz, olan olmuş."
Can genelde çabuk sinirlenen, agresif bir yapıda olmasına rağmen bunları söylediğine göre belki de cidden boşvermeliydim şuan.
Ama Defne'nin bu halde olması beni deli ediyordu..
Derin bir nefes alıp etrafa bakındım.
"Artık gitsek iyi olur.."
Burada bir saniye daha durursam kafayı yiyecektim. Belki de buraya gelmek en başından beri berbat bir fikirdi..
Buğra sızlanmaya başlayıp "Bu kadar çabuk gidemeyiz, biraz daha kalalım!" dediğinde Defne de onun söylediğine uyarak "Eveett.." dedi. "Biraz daha kalalım." Sonra yavru kedi gibi baktı suratıma.
Bakışlarımı ondan kaçırıp Can'a dönerek "Şunu götürür müsün şurdan?" dedim sert bir sesle. Buğra konuştukça Defne de ona uyuyordu çünkü.
Can kafasını sallayıp Buğra'yı kolundan tutarak sürüklemeye başladığında bende en yakın boş yere oturup Defne'yi yanıma çektim.
Yanıma oturduğunda eliyle karnını tutuyordu.
"İyi misin?" dedim telaşla.
Telaşıma gülümseyerek omuz silkti.
"İyiyim.."
Sonra kollarını boynuma dolayıp yüzüme yaklaştı.
"Dans edelim mi?"
Uykulu gibi duran gözlerine ve içimi ısıtan gülümsemesine bakıp derin bir iç çektim.
"Olmaz.."
Yüzündeki gülümseme solarken "Nedenmiş?" dedi kaşlarını çatarak. "Neden dans etmiyoruz?"
Bu haline gülmemeye çalışarak "Çünkü.." dedim. "Şey, ya üstüme kusarsan?"
Aslında sadece burada daha fazla durmak istemediğim ve onun bu halde dans edemeyeceğini bildiğim için olmaz demiştim ama sarhoş haliyle uğraşmadan da duramazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİŞNE
ChickLitKapıyı kapatmam ve gözyaşlarımın gözlerimden firar etmesi bir oldu. Öyle bir ağlıyordum ki, biri görse açıklayamazdım sebebini. "Buna mı ağlıyorsun böyle manyak gibi?" derdi bana muhtemelen. Ama evet, buna ağlıyordum. Kapıya yaslanıp yere çöktüm ağl...