1

664 31 83
                                    

Phoenix

"Lan sessiz olun az!"

Dışarıdaki pokemon yakalamaya çalışan çocukların bağırış seslerine uyanmıştım. Kendime gelmek adına dışarı çıkıp sigara yakmıştım kapının önünde. Hâlâ veletler buradaydı. Bizim zamanımızda futbol falan oynuyorlardı şimdi kimsenin elinden telefon düşmüyor ha.

"YAKALADIM!"

Sigaramı söndürüp çocuklara doğru atmıştım.

"Lan sessiz olun demedim mi ben size!"

Çekik çocuğun biri kıstığı gözleriyle bana bakmıştı uyuz uyuz. Ha dur, kısmıyormuş.

"Ne bakıyon lan?"

Yamuk yumuk aksanıyla bir şey diyip somurttuğunda yanakları kocaman kocaman olmuştu.

"Önce konuşmayı öğren de gel bebe."

Ağlanarak gittiğinde keyifle bir sigara daha yakmıştım. Ne vardı ki evde içsem, neymiş efendim duvarlar sararırmış.

"Kardeşim derdin ne küçücük çocuklarla?"

Bu kimdi lan? Bücür, çekik, mavi saçlı... Yok böyle kimseyi tanımıyorum.

"Nereden kardeşin oluyorum, hayırdır?"

"Çocuklar oyun oynuyor ne karışıp bağırıyorsun?"

Özel mülkiyet desem özel mülkiyeti siktim öldü der miydi?

"Tamam uzatma başka yerde oynasınlar işte rahatsız oldum."

"Sen uzatma istediği yerde oynarlar."

"Lan bi git bela mısın?"

"Öyle miyim?"

"Turist dövdürüyorsun bana ya."

Gözlerimi devirip kolumu sıvamış ve yumruğumu yüzüne geçirmiştim, biraz şokla baksa da toparlanmış ve o da bana geçirmişti bir tane. Çocuklar etrafımıza toparlanmıştı, o arada üstüne çıkıp bir tane daha geçirmiştim suratına.

"LAN NE YAPIYORSUNUZ!?"

Sova'nın uzaktan gelen sesine döndüğümde altımda debelenmiş ve çeneme vurmuştu tıslayıp elinden kaçmıştım. Küçük çekik çocuk beni itmeye çalışıp değişik bir dilde bir şeyler söylediğinde sinirinden kızarmış Sova da yaklaşmıştı bize. Yerde tıslayan adamın üstünden kalkıp üzerimi silkelemiştim.

"Lan gerizekalı!"

"İyiyim abicim eve git hadi."

Küçük velet çatılı kaşlarıyla bana dil çıkardığında Sova yerdeki mavili çocuğa elini uzatıp kaldırmıştı.

"İyi misin Yoru?"

"Hı."

"Siz nereden tanışıyorsunuz lan?"

Sova enseme bir tokat geçirdiğinde mızmızlanmıştım, dudağım acıyordu, elimi götürdüğümde elime bulaşan kırmızı sıvıya baktım. Dudağımı patlatmıştı piç. Gerçi ben de onun kaşını patlatıp burnunu kanatmıştım.

"Bizim yan eve taşındılar dün. Hemen de kavga etmişsin ya."

"Kendisi bulaştı."

"Kardeşime artistlik yaptın. Sonra da bana."

Hâlâ konuşuyor muydu o ya? Hâlâ konuşuyor ya. Kemiklerini mi kırayım?

"Kaşınma-"

"Phoenix! İyi anlaşın be! Aynı okulda aynı sınıfta olacağız."

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin