63

165 18 29
                                    

Jett

Baya kalabalık olan salonda herkes birbirleriyle mi kaynaşıyordu ne yapıyordu bilmiyorum ama boş derste bu kadar konuşma sesi yoktu.

"Jett! Gel kız buraya."

Phoenix'in annesi Maria hanım beni çağırdığında yanına ilerlemiştim. Uzun zamandır dedikodu kaynatmıyordum kadınla.

"Efendim?"

"Gel biraz sakin bir yere geçelim."

Gözlerini kısıp ilerlemeye başladığında arkasından takip etmiştim, ne olmuştu acaba?

"Phoenix kız arkadaşıyla ayrıldı mı?"

"Aaa, evet. Ne oldu ki?"

"Kadın cins cins bakıyor sabahtan beri uyuz oldum. Phoenix diyince inanmamıştım ayrıldıklarına."

"Niye inanmamıştınız ki?"

"Hâlâ geceleri kaçıyor, bir de artık telefon gelince kaçıveriyor hemen odasına. Önceden böyle bir huyu yoktu da..."

"Harbi mi?"

Gözlerimi salonda gezdirmiştim, kim olabilirdi ki acaba? Geçen de çocuk mocuk bir şey demişti it oğlu it.

"Ben bi sıkıştırayım onu haberim yok abla ya."

"Yeme beni Jett şimdi senin haberin nasıl yok? Bir de Sova'yı bulayım bari. Ne güzel Cypher şakır şakır anlatıyordu şimdi Sova ile nasıl konuşsam?"

Duvara düşüncelerle beraber daldığında gülüp toplanmış arkadaş grubuma ilerlemiştim.

"Isogil niye gelmedi lan acaba?"

"Gelip napacak daha ne kadar okudu burada?"

"Haklısın."

"Ben buradayım."

Herkes arkasına dönüp küçücük kalmış Iso'ya bakmıştı.

"Ama ailem gelmedi tabii."

"Niye lan?"

"Onlar benden de küçük, daha ben farkedilmedim ezilirler falan..."

Gülüştüğümüzde mikrofon sesleri gelmeye başlamıştı. Toplantı başlıyordu, herkes küçük küçük veda edip ailesinin yanına dönmüştü.

***

Yoru

Genelde itiraz sesleri ve ailelerin yargılayıcı bakışlarıyla geçmişti. Phoenix konserin aileler ve dışarıdan gelenlere açık yapılacağını açıkladığında, uzun bir süre transa girmiştim zaten...

"Bugün gelmenizin adına ve sizi bu kadar tutmamız adına yemekhanemizde servisimiz hepinize açıktır. Afiyet olsun."

Phoenix son cümlesini de söyleyip mikrofonu kapatmıştı. Bizimkiler söylene söylene ailesini yemekhaneye götürmüştü.

"Yoru hadi yürüsene."

"Benim hocalarla konuşacaklarım var baba siz diğerlerini takip etseniz olur mu?"

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin