Gekko
Bara girerken çıkan ikiliye gözüm takılmıştı. Tanıdık gelmişti bir anlığına ama sakallı bir adamdı o yüzden arkasından bakmıştım sadece.
"Hayırdır Gekko kime bakıyorsun öyle?"
"Phoenix'i gördüm sandım da."
"Hadi ya?"
"Ama sakallıydı."
"Haa..."
Birbirlerine bakıp gülüşmeye başladıklarında anlamamış bakışlarımı sunmuştum. Ablam da aynı bakışları sunuyordu bir yandan, kaşlarını kaldırıp bana döndüğünde omuz silkmiştim.
"Şey ya... Bizim barın müdavimi o, Phoenix'e benziyor."
"Niye güldünüz o kadar peki ya?"
"Yoru da Phoenix'e benziyor diye yürümüştü ona."
Herkes yerlerine otururken kaşlarımı kaldırıp bakmıştım, demek öyle olmuştu.
"Sadece yürüdü mü?"
Omen ellerini Cypher'ın omuzlarına koyup sırıtmıştı.
"Mecburen, Cypher boğuyordu adamlar öpüşemedi bile."
"İyi olmuş..."
"İyi oldu tabii! Yoru daha yetişkin değildi."
"Ha bir de adama 1 aya mı ne 18'e giriyorum demişti..."
Omen kahkaha atmaya başladığında Cypher Omen'ı sarsmıştı. Tamam belki Phoenix Yoru'nun kalbini kırmıştı ama Phoenix Cypher'ın çocukluk arkadaşıydı sonuçta. Cypher, Sova ve Phoenix üçlüsüne o üçlü dışında laf söylenemiyordu zorbalıyordu şerefsizler.
"Sus ya."
"Bana şey demişti ben o bara bir daha adımımı atmamalıyım falan, bu yüzdenmiş demek ki."
Omen bardakları sarı, sidik renginde bir sıvıyla doldururken sırıtmış ve göz ucuyla Cypher'a bakmıştı.
"Acaba verdiği sözü tuttu mu?"
"YA OMEN DÖVECEĞİM ŞİMDİ HA!"
"Tamam be bağırma."
Breach direkt dikip şişeyi Omen'ın elinden aldığında biraz atışmışlardı. Cypher ise gözlerini üzerime dikmişti.
"Ne?"
"Yoru bir şey dedi mi o konu hakkında?"
Gözlerini kısıp dik dik bakmaya devam etmişti, niye içim ürperdi be?
"Hayır birine yürüdüğünü bile söylemedi, ben de ciddi bir şeyler oldu falan sanmıştım, kavga falan..."
"Hmm... Öyle mi?"
"E-evet- ya Cypher! Bakma şöyle."
"Tamam."
Bardağını elinde çevirip bir yudum almıştı. Ablam anlattıklarımdan sonra ekstra sessizleşmişti, şimdi de hiç konuşmuyordu. Garip bu ortamda sabaha nasıl çıkacağımı merak ediyordum, Redbull'la sarhoş olan adamım çünkü...
***
Phoenix
"Az yavaş ol ya, kaçıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko