102

68 9 30
                                    

Sova

"Beni de bekleyin lan!"

Koşar adımlarla ilerleyip aşk kuşlarının arasına girmiştim pis pis sırıtarak.

"Sen önceden git kankamı öp, git elini tut falan yapıyordun şimdi gelmiş aramıza giriyorsun ya."

"Öyle mi yapıyordun la Sova?"

"Evet kardeşim uğraştım ilişkiniz için."

Kolunu omzuma atıp yürümeye devam etmişti Phoenix. Ulan kocaman olduk he önceden kaybolmayalım diye el ele falan tutuşuyorduk yolda.

"Sınav hangi dersti?"

"Sınavlar haftaya değil miydi?"

"Yoo bu hafta."

"Ne demek bu hafta?"

Yoru iç çekip Phoenix'e bakmıştı. Phoenix ise biraz paniklemiş duruyordu.

"Ben götümü boşuna yırttım zaten ders diye."

"Ya aşkım..."

"3. Saat olması lazım bu arada la çalışırsın zaten ne eksiğin var ki?"

"Çalıştırır beni Yoru di mi?"

"Çalıştırmam."

"Niye???"

Yoru telefonunu çıkarıp biraz gezinmiş ve bulduğu fotoğrafı göstermişti. Phoenix kahırlanırken ben de kahkaha atmaya başlamıştım.

"Ya ben ne zaman dedim öyle bir şey ya?"

Phoenix kendinden çok emin bir şekilde Yoru'ya bir dahaki sınavda full çekeceğini ve Yoru'yu geçeceğini söylemiş, Yoru da geçemezsen ben üstteyim demiş. VE PHOENIX KABUL ETMİŞ.

"Ben önceden çalışman için uyardım şu saatten sonra yardım etmem, kendime ihanet edemem."

"Sevgiline ihanet ediyorsun ama."

"Alakası yok, iddialaştık sonuçta."

"

Sova destek at."

"Kanka sen kendin kaşınmışsın..."

"Amına koyayım ya."

***

Iso

Sınav saatine geldiğimizde herkes panikle tekrar yapıyordu biz ise... Neon ve ben arkamı dönmüş Jett ve Gekko ile sohbet ediyorduk.

"Gekko bu sefer iddia yok mu?"

"Ya o zaman çok çalıştım da şimdi turnuva falan derken hiç bakmadım ki. Yoksa Sova ile iddiaya girebilirdim."

"Ben bu sefer 60 falan almalıyım en az."

"Geçen sınav Gekko'dan yarısını bakarak 60 almıştım he."

"Iso sen kaç bekliyorsun?"

"Sınava girseydim bi önce..."

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin