14

701 22 37
                                    

Sova: Hayırdır lan sen bebe

Gekko: Ne diyorsun ya?

Sova: Boykot falan asıl sen ne diyorsun?

Gekko: Cypher'ı üzeni üzmek lazım

Sova: Benden hoşlanmıyormuş, kardeşim falan diyor bana. Boşu kesin artık.

Gekko: Ben de Jett'ten hoşlanmıyorum ya aynen.

Gekko: Harbor ve Astra da sevmiyorlar birbirlerini.

Gekko: HATTA Neon homofobik

Sova: ...

Sova: Gekko bana kendisi öyle dedi, benim yapabileceğim bir şey yok.

Gekko: Sanki seni seviyorum dese kabul edeceksin ya

Sova: :)

Gekko: Lan

Gekko: O GÜLÜCÜK NE

Gekko: GEL LAN BURAYA

Gekko: İMDAT

Yoru

Okul bahçesine geldiğimde Sova, Harbor ve Astra her zamanki yerde bekliyordu. Astra ve Harbor kendi aralarında sohbet ederken Sova da oturmuş telefonuyla uğraşıyordu.

"Günaydın."

"Günaydınn."

Astra gülümseyip geri Harbor'a dönmüştü, Harbor da başıyla selam vermişti.

"Günaydın."

"Neye bakıyorsun öyle telefonda?"

"Gekko'nun tehdit mesajlarına?"

"Ne ephsğsjsğs"

Gülüp telefonun ekranını kapatmış ve cebine koymuştu, Gekko koşarak geliyordu yanımıza.

"BURADA DA GÖRÜLDÜ ATSANA HADİ."

"Tamaam ben kaçar arkadaşlar bye."

"LAN TUTUN ŞUNU!"

Sova koşarak içeri kaçtığında arkasından gülmüş, nefes nefese yanımda soluklanan Gekko'nun omzuna elimi koymuştum. Kolumun iyileşmesi müthiş bir şeydi ya.

"Ne oldu lan? Ne bu tantana?"

Phoenix yanında aptal kızılla geldiğinde yüzümü buruşturmuştum. Gekko da aynısını yapmış ve kış kış yapmıştı eliyle.

"Size de günaydın canlarım."

"Nereden canın oluyoruz be?"

Gekko'nun dediği şeyle Phoenix göz devirmiş ve kolunun altındaki kızı zorla yürütmüştü.

"Gel gidelim biz."

"Neyse gittiklerine göre..."

Kolumdan tutup biraz uzaklara çekmiş, önce tehdit mesajlarını geçmiş sonra da Sova'nın yazdığı şeyi göstermişti.

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin