Phoenix
Onlar Yoru'nun çıkmasını beklerken hastanenin yakınındaki bahçede sigara içiyordum. 3.yü yaktığımda tanıdığım mavi saçlı adam bana doğru ilerlemeye başlamıştı.
"Sigara mı içiyorsun?"
Cevap vermeden dumanı içime çekip yüzüne üflediğimde yüzünü buruşturmuştu.
"Neyse bitti işimiz, gidiyoruz gel hadi."
"Yok siz gidin ya."
"Niye yine sevgiline mi gideceksin?"
Sinirle baktığımda omuz silkmişti. Velev ki öyle yapacağım, sana ne ki amk?
"Hayır yarak kürek konuşuyorlar canım sıkıldı."
"E kolumu kırdın."
"Bilerek mi yaptım sanki?"
"Bilmeyerek mi yaptın?"
Garip garip suratına bakmıştım, ciddi bir ifadeyle suratıma bakıyordu.
"Herhalde bilerek yapmadım."
"Çok istiyor gibiydin kolumu bacağımı kırmayı."
"Hayır amk."
Tekrar sigaramı çektiğimde elimden izmariti alıp yere atmış ve ezmişti.
"Kokuttun her yeri ya. Gidelim hadi."
"Kaşınıyorsun hemen ya."
"Dur kolum iyileşsin sonra bir daha kır xd"
Gözlerimi devirdiğimde kıkırdamıştı. İstemsizce ben de gülümsemiştim kıkırdamasıyla.
"Hem senin sevgilin yok mu ya? Pis kokarsın sigara içince. İğrenmiyor mu?"
"Sana ne kardeşim ya."
"Senin aksine senin sağlığını düşünüyorum."
"Bacağını mı kırsam bu sefer ya. Ya da ağzını kırayım da konuşama."
"Mizahın berbat."
Önden yürümeye başladığında arkasından ilerlemiştim ben de. Çenesi açılmıştı ya. Önceden böyle değildi bu çocuk.
Brim'i Siktik Öldü
Phoenix: Gekko, Jett neredesiniz lan?
Cypher: Harbi bi gittiler gelmediler.
Jett: Dondurma almaya gitmiştik siz yer seçene kadar da Gekko dondurmalar çok pahalı diye ağlamaya başladı.
Sova: Ee sahile geldik sonuçta olacak o kadar.
Jett: Sakinlesin diye bekliyorum xd
Neon: Biz iskeleye doğru gittik haberiniz olsun.
Jett: Oke
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko