17

179 23 36
                                    

Cypher

Sova'nın altın sarısı saçları görüşüme girdiğinde istemsizce gülümsemiştim. Dediği gibi hiçbir yere ayrılmamış ve beklemiştim.

"Çok beklettim mi?"

"Yoo... Beklerim ayrıca sorun değil."

Gülümsediğinde ben de gülümsemiş ve yanından yürümeye başlamıştım. Sessiz sessiz yürümüştük bir süre.

"Phoenix'e ulaşamıyoruz ya."

"İlginç. Bir şey mi oldu ki?"

Sorup kafamı eğmiş ve yüzüne bakmaya çalışmıştım yürürken. Umarım birine çarpmazdım böyle giderken. Yüzünü bana çevirmiş ve omuz silkmişti, geri doğruldum.

"Yani yüz yüze görüşen sizsiniz. Geçen sene olsaydı müthiş tespitler yapardım ama maalesef."

Kıkırdadığında gülümsemiştim, hep gül sen ya. Kızınca korkuyorum senden.

"Anna'yla takılıyorum dedikten sonra ifşalandı ya Neon tarafından, ondan beridir mesaj bile atmıyor resmen. Okulda yüzümüze bakmıyor. Özellikle Yoru'ya ayrı soğukmuş."

"Yoru'ya eliyle yemek yediren de kendisi."

"Bilemiyorum artık."

Üstüne daha da bir şey demediğinde ikimiz de sessizleşmiştik. Konuşalım demiştik ama konuşmamıştık hiç. Eskisi gibi davranmaya çalışıyordum ama öyle değildim, herkes farkındaydı.

"Sen ve ben hakkında..."

"Biz, ne zamandan beri sen ve ben olduk Sova?"

Olduğu yerde durduğunda biraz bakışmıştık. Çocuklar bekliyordu ve şu an moralimi bozmak istemiyordum. Uzanıp bileğinden tuttum.

"Şimdilik boş ver, yalnız kalmamız gerek bu konuşma için. Sen de iyice toparlarsın ne diyeceksin falan."

"Peki, sen öyle diyorsan."

Gülümseyip ilerlemiştim, bileğini bir süre sonra bırakmıştım farkederek. Uzamasını da istemiyordum aslında ama şimdi olmazdı.

Phoenix

Telefonumu açtığımda gelen bildirimler telefonumu neredeyse kullanılmaz hale getirecek kadar olmuştu. Plan yapmışlardı o kadar ve hiç karışmamıştım. Normalde hiç yapmayacağım şeylerdi bunlar ama konusunun açılacağını biliyordum.

Neden uzak davranıyorsun? Neden kaçıyorsun bizden? Niye konuşmuyorsun?

Telefonum sonunda kendine geldiğinde arama bildirimlerini silmiştim. Biraz grupta yazılan mesajlarda göz gezdirmiştim. Çoğu mesajlar yapacaklarının planı olsa da yer yer beni de sormuşlardı. Yüzümde buruk bir gülümseme oluşmuştu.

Yoru: Aha çevrim içi yakaladım!

Yoru: Pişt, baksana buraya.

Yoru: Spam yapayım?

Yoru: Acaba bildirimlerimi mi kapattın ya? Baksana oğlum!

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin