Phoenix
Öğle arasından önceki dersin son dakikalarında Yoru'nun ayarladığı plana bakmıştım.
"Arka ses olarak Harbor ve Sova kalın sesleriyle iyi olur, ben şarkıyı söylerim seninle. Onların yeri geldiğinde sen de arka sese geçersin."
"Güzel..."
"İlk kısımda dediğimi yaparız di mi?"
"Bizimkilere söylemeden tüm okulun önünde açıkladığımız için dayak yiyeceğiz gibime geliyor."
"İşin heyecanı orada."
Gülüp defteri kapattığında burnuma kayan gözlüğümü itip arkama yaslanmıştım. Sova göz ucuyla bana baktığında kafamı salladım.
"Bu arada yemeğe biraz geç gitsek olur mu?"
"Olur, ne oldu?"
"Başım ağrıyor ya harman kaldım galiba."
"Acelesi yok yemeğin zaten dışarıda dolanırız biraz."
"Dışarı değil de kantine mi gitsek?"
"İyi de kalabalık olur okulun yarısı kantine gelir."
"Kahve alalım sonra sana okuldaki diğer gizli yerimi gösteriyim."
"Gizli yerin mi var?"
"E karda kışta dışarı çıkamayacağıma göre..."
Zil de çaldığında ayaklanmıştım. O da hızla ayaklanmıştı, hemen kantine koşmamız lazımdı yoksa tüm öğle arasını sıra beklerken geçirirdik.
***
Gekko
Sınıfın tamamen boşalmasını bekledikten sonra alelacele sıraları çekip süsleri çıkarmıştım.
"Harbor nerde konfetiler nerde???"
"Gelirler birazdan."
"Hadi yardım edin de şu süsleri asalım."
Sıralardan birini çekip üstüne çıkmıştım. Harbor ve Astra çat diye girdiğinde korkmuştum ama Jett bacağımdan tutunca bir güven gelmişti.
"Ulan 2 kere çalsanıza kapıyı o kadar plan yaptık."
"İyi ki konfeti yoktu elimde yoksa patlatırdım Yoru geldi diye."
"Getirdim konfetilerini gel gel."
Neon zıplaya zıplaya gittiğinde süsleri uzatmaktan sıkılan Iso'ya bakmıştım.
"Pardon kanka dalmışım."
"Kolum ağrıdı nolur al."
Kıkırdayıp almış ve iki tarafa da asmıştım tek tek. Diğerleri de masaları ayarlamıştı. Neon konfetileri dağıtıp kapının önüne geçmişti.
"Şimdi Sova'yı mı bekliyoruz?"
"Aynen."
Neredeyse 20 dakika geçmişti biz sınıfla uğraşırken. Kapı 2 kere çalındığında pastanın geldiğini anlamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko