96

62 10 22
                                    

Phoenix

"Kanka atlanırmış buradan denize."

"Ya uygun değil gerzek! Atlanmaz demedik."

Bir yandan Yoru'nun rüzgarla uçuşan saçlarıyla oynarken bir yandan da Gekko ve Harbor'un takışmasını dinliyordum.

"Ya amına koyayım iki dakika alışverişe çıkar alırdık mayo."

"Onu mu diyor Harbor sence... Etrafına bi baksana Gekko."

Jett takım elbiseli adamları ve şık elbiseli kadınları göstermişti çok dikkat çekmeden, Gekko "Haaa..." diyip dudaklarını büzmüştü. Dikkatimi diğerlerinin üzerinden çekip mayışmış sevgilime döndüm, kollarını korkuluklara yaymış ve üzerine yatmıştı.

"Uyuyamadın mı gece?"

"Uyudum aslında ama..."

Sırıtıp saçlarını karıştırmış ve hâlâ mırın kırın eden Gekko'nun ensesinden denize doğru itmiştim.

"Çok yüzmek istiyorsan atayım aşağıya?"

"aaaAAAH- YAPMA!"

Yoru'nun kıkırdamasıyla gözlerimi ona çevirmiştim, ne güzel gülüyor ya... Ağzını yüzünü yiyeceğim bir gün onu istiyor-

"PHOENIX DÜŞÜYORUM-"

"Ne-"

Yoru'nun gülüşü kesilip gözleri dehşetle açılmıştı.

"İmdat!"

Dengesini kaybedip neredeyse denize düşecek olan tenis topunu bacağından tutmuştum, Harbor koşup Gekko'yu belinden çekip geri yata ayak basmasını sağlamıştı.

"Gerizekalı,"

Kahkaha atmaya başladığımdan cümlem yarıda kesilmişti, kesinlikle Gekko'nun suçuydu asla ben Yoru'nun güzelliğine dalmadım ne alaka?

"...Nasıl düşecek duruma geldin?"

"Sus ya! Sen ittin beni..."

"Yoo..."

"Of... Harbor iyi ki varsın be kankam seni çok seviyorum."

"Yala."

"Yalarım."

"Iy dur."

Gekko homurdanıp içeriye ilerlemişti, diğerleri ise dışarıdaki banklardan kendilerine yer beğenmişlerdi. Yoru gibi korkuluklara dayanıp iç çekmiştim.

"Dengemle oynuyorsun ya."

Gözlerini denizden çekip bana çevirmiş ve hafifçe eğmişti kafasını. Her ayrıntısına takılıyordum hareketlerinin.

"Ne yaptım ki?"

"Varlığın yetiyor."

Gülümsediğinde uzanıp alnına öpücük bırakmıştım. Çok aşığım çok.

***

Brim'i Siktik Öldü

Sova: Evim evim güzel evim aq

Cypher: Döndünüz mü?

Fade: İğrenç bir uçak yolculuğu ardından evet, döndük.

Iso: Neredeyse herkesi ayrı ayrı oturtmuşlar.

Neon: Yoru ve Phoenix torpilliydi ama cam kenarı yan yana gittiler

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin