87

106 11 34
                                    

Phoenix: Nasılsın?

Jett: :0

Jett: İyi, hayırdır?

Phoenix: Olaylardan haberim oldu da

Jett: Ha... Olaylar.

Phoenix: Aynen

Jett: İyiyim kanka sıkıntı yok

Phoenix: Emin misin?

Jett: Evet evet, hatta daha rahatım ya

Phoenix: İnanmadım

Jett: Harbiden diyorum bak

Phoenix: Yüz yüze de söyle bunları öyle inanırım

Jett: E gel film falan da izleriz Yoru'yu da al

Phoenix: Diyosun

Jett: He sıkılıyordum zaten

Phoenix: Gelelim o zaman, lazım mı bir şey?

Jett: Sen ve Yoru lazım sadece hadi gelin

***

Jett

Ayaklanıp etrafı toparlamaya başlamıştım, acaba ne kadarını biliyordu ki? Mesela sadece ayrıldığımızı mı biliyordu yoksa Gekko'nun Iso'dan hoşlandığını biliyor muydu? Phoenix dışında herhangi biri olsa bu kadar gerilmezdim ama Phoenix... Phoenix'ti işte, sürpriz yumurta gibi adam. Ne yapacağı hiç belli olmuyordu.

"Tamam depresyon battaniyesi gibi görünen battaniyemi de kaldırırsam her şey okey..."

Battaniyeyi dürleyip kucağıma basmış ve odama götürmüştüm. Depresyonda değildim ama yaşlı neneler gibi battaniye örtüyordum bu aralar bacaklarıma, üşüyordu bacaklarım.

Biraz daha gözüme batan yerleri düzenledikten sonra kapının çalmasıyla kapıya koşmuştum. Ellerinde ikişer poşetle giren adamlara baktım şaşkınlıkla.

"Ne yaptınız ya? Evde her şey vardı zaten..."

"Sus kız, al şunda dondurma var dolaba koy."

"Of of... Yarısını götürürsünüz bunların ha."

"Kalmayacak ki hiçbir şey."

"Yuh."

Bir koşu dolaba dondurmayı koyduktan sonra bir kaç tane tabak almıştım. Tabakları masaya koyup oturmuştum.

"Aslında ben gelmeyecektim baş başa laflayın diye de sen istemişsin herhalde."

"Aynen. Dedikodu yaparız hem zaten bir sürü şey almışsınız."

"Ne dedikodusu?"

"Yoru şimdi yenisin çocuk hâlâ, ben de Phoenix'in bff'i olarak seni daha çok tanımalıyım."

"Ha o yönden diyorsun."

Sırıtıp kafamı sallamıştım, bütün foyalarını dökeceksin çocuk.

"Önce sen anlatıyosun ama."

Phoenix tabakları ayırıp aldıklarını tek tek doldurmaya başlamıştı ve kafasını kaldırıp bakmıştı yüzüme bir kaç saniyeliğine.

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin