Cypher
Gözlerimi tanımadığım bir tavana açmış ve yumuşak yatağın çarşafını sıkmıştım. Elim bir şeylere değince irkilmiş ve yanımdaki Yoru'ya bakmıştım. Cenin pozisyonuna kıvrılmış uyuyordu.
"Neredeyiz biz..?"
Yan tarafa döndüğümde komodinin üstündeki mezuniyet fotoğrafına takılmıştı gözüm. Omen'ın odasındaydık. Üzerimdeki kıyafetlerin beni fazlasıyla rahatsız ettiğini hissedip ayaklanmıştım. Elim telefonumu bulduğunda Sova'nın soru dolu mesajlarını yana kaydırmış anneme kısa bir 'güvendeyim' mesajı atmıştım.
"Ah... Başım..."
Yoru doğrulup gözlerini bana dikmiş sonra üzerine bakmıştı.
"Tamam çıplak değiliz."
Göz devirip kafasına yastığı attığımda homurdanıp geri bırakmıştı kendini yatağa. Kafası yerinde mi merak etmiştim.
"Neredeyiz?"
"Omen ve Breach'in evindeyiz. Burası da Omen'ın odası."
"Benim odam bu kadar büyük değil bu arada ya..."
"Benim odam da bu kadar büyük değil, öğrenci evinde de kalmıyorum oysaki ama..."
Söylene söylene ayaklandığında onunla birlikte odadan çıkmıştım. Ev boş gibiydi, ta ki Yoru odalardan birinin önüne gidip de kapıyı çat diye açana kadar...
"Günaydın uyandınız mı?"
Normalde zaten kalın olan sesi yeni uyanmanın verdiği etkiyle ayrı bir kalın çıkmıştı, kafamı hafiften kapıdan göstermiştim. Breach hâlâ uyuyordu.
"Siz beraber mi yattınız? Hmm... Siz de çıplak değilsiniz güzel."
"Ya ne diyorsun?"
Omen güldüğünde iç çekmiş ve kendimi içerdeki koltuklara atmıştım. Yoru da dolaptan bir su şişesi alıp karşıma oturmuştu, çok rahat geliyordu tavırları.
"Ne? Sen uyurken evi öğrendim."
"Ne yani sen o kadar içip sızmadın da ben mi bayılıp kaldım?"
"Aynen öyle oldu."
Omen yanıma oturup güldüğünde iç çekmiştim, dayanıklı abi olmam gerekiyordu ya planlarım bozuldu şimdi.
"Neyse yemek sipariş ediyorum şimdi sonra da gidiyoruz mekana, şimdiden ayarlanın."
***
Geldiğimiz mekanda önce biraz sakin sakin takılsak da şarkı söyleyen sarhoşları dinlemek bir süre sonra komik gelmeye başlamıştı. Tabii bir yandan da biz sarhoş olmuştuk yavaş yavaş.
"Dünden dolayı hâlâ yorgunuz sanırım pek bir şey yapamadık."
"Olsun eğlendik yine ya."
"Gitmeden şarkı söyleseydik bari."
Omen Yoru'ya bakıp kafasını iki yana sallamıştı, Omen dinleyici olandı her zaman. Breach ise bir kaç adım uzaklaşmıştı, modunda değildi muhtemelen. Yoru bana döndüğünde masum masum bakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko