108

40 10 10
                                    

Phoenix

Yoru hafiften uyanırken bir anda iş kıyafetleriyle, polis üniforması Yoru'ya da bu kadar yakışır mıydı acaba, gelen babasına dönmüştüm. İlk başta beni garipsemiş sonra da derin bir nefes almıştı.

"O sakalları kes."

Ergenliğimin verdiği taşşak geçme içgüdüsü yüzünden gülmemek için dudaklarımın içini ısırıp kafa sallamıştım.

"İyiliğin için diyorum yoksa yakışmış... Ama böyle bi 10 yıl sonra falan için."

Kıkırdamamı bu sefer tutamayıp kafamı tekrar sallamıştım.

"Ne kaynatıyonuz ya ölüyorum burda."

"Abartma o kadar."

Yoru homurdanıp kısık açtığı gözlerini geri kapatmıştı. Yoru'nun babası bey... Ben bu adama nasıl hitap edeceğim ya? Abi desem...? Yok garip olur. Baba da diyemem herhalde yuh amk.

"Nerelere daldın evladım?"

"Ha- yok bir şey..."

"Eee ne oldu anlat bakalım."

"Kafama direk düştü."

"Ne?"

"Kızın biri saldırdı."

"Kızdan dayak mı yedin demesin diye demiştim Phoenix onu ya..."

Yoru'nun babası bey, bundan devam edeceğim evet, iç çekip kafasını iki yana sallamıştı. Ciddi suratıyla Yoru'yu andırıyordu, teknik olarak tam tersi gerçi de.

"Niye oldu bu olay tam olarak anlatın bakayım."

"Önemli bir şey değil baba ya... Çıkacağım sabaha zaten."

"Hastanedeyiz ve önemli bir şey değil mi diyorsun? İşi bırakıp geldim buraya it!"

Yoru bir şeyler geveleyip kafasını diğer tarafa dönmüştü. Aşkım niye böyle yapıyorsun şimdi beni sıkıştıracak, hatta döndü bana çatık kaşlarıyla imdat.

"Kalk hadi biraz uyusun Yoru."

Bu gel seninle bir konuşalım demenin yumuşatılmış versiyonuydu. Eh belki erken evliliğe onay alırdım. Ya da siktir git evine ben refakatçi kalırım der ne bileyim.

***

Brim'i Siktik Öldü

Neon: @phoenix

Gekko: @phoenix

Sova: Telefonları annesi aldı götürmüştür herhalde @phoenix

Cypher: Ne oldu yine lan

Iso: Çok şey oldu

Jett: Çok kötü şeyler oldu

Cypher: Phoenix kavga mı etti ne oldu SÖYLESENİZE

Iso: Tam görmedim niye başladı ama Anna Yoru'ya saldırdı, Yoru bayıldı, Fade Anna'yı dövdü

Cypher: Ee sonra

Neon: Sonrası bizde de yok Yoru'yu götürdüler Phoenix de yanında gitti

Fade: Güzel dövdüm kaşarı

Gekko: Ellerine sağlık be kadın

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin