90

117 12 45
                                    

Phoenix

Zor bela annemin beni tıka basa doyurma perilerinden kaçmış ve arabaya binmiştim. Iso'yu da arkaya kovaladıktan sonra direksiyona kafamı koymuştum.

"Ne oldu?"

"Bi' gerginlik var üstümde onu atmaya çalışıyorum."

"Ne gibi bir gerginlik?"

Kafamı biraz hareket ettirince alnım kornaya denk gelmiş, ani sesle sıçramıştım. Duyduğum minik gülmeme çabasıyla da düz bir suratla arkaya dönmüştüm. Elini ağzına kapatıp sırıtıyordu şerefsiz.

"Sen Deadlock'ı seviyor musun?"

"Phoenix durup durup aynı soruyu soruyorsun..."

Homurdanıp gaza yüklenmiştim, Sova da mı böyle hissetmişti acaba ya? Belirsizlik adamı öldürüyor harbiden bak, şimdi bir durum olsa ne tarafta durmam gerektiğini bilmiyorum. Gerçi Gekko ve Iso'dan birini seçmem gerekirse... Iso. Gekko çekilmez amına koyayım. Tabii Yoru Gekko'nun tarafında olur, beyimle ayrı da düşmemem lazım... Grubun geri kalanı ne düşünürdü acaba? Ben niye bu konuya bu kadar kafa yoruyorum bana ne amk.

"Nereye Phoenix?"

"Ha?"

"Geçtin evleri."

"Hay..."

Dönüp Yoru ve Sova'nın evinin arasında bir yere park etmiştim. Iso ise sessizliğini bozmaya karar vermişti.

"Deadlock'tan hoşlanmıştım ama artık arkadaş gözüyle bakıyorum durumlardan dolayı. Bu kadar alttan alttan sorduğuna göre de diğer olayları biliyorsun. Gekko'yu seviyorum ama ona karşı romantik bir duygu beslemiyorum. Üzmemek için de elimden geleni yapmaya çalışıyorum, değer verdiğim biri."

"...Eyvallah."

Parmaklarımla direksiyona vurarak ritim tutmaya başlamıştım. İki tarafı da dinle öyle karar ver demişler her zaman. Çocuk açık açık diyor sevmiyorum diye, ne yapacaksınız işkence mi edeceksiniz? Kapı açıldığında düşüncelerim dağılmış ve Yoru'ya bakmıştım. Oturup uzandığında öpücüğünü kabul etmiştim.

"Günaydın."

"Günaydın..."

"Sova ve Cypher da geliyormuş 5 dakikaya."

"Cypher?"

"Sova'daymış."

"Bak sen şunlara."

Çok geçmeden ikili çıktığında göz ucuyla bakmıştım, sevişmiş bunlar. Sova Yoru'nun önde olduğunu görünce yine bir şeyler homurdanıp arkaya geçmişti.

"Ne söyleniyon lan sevgilinle otur işte arkada."

"Kes."

"Phoenix dön bakıyım bi tipine."

Dönüp sırıttığımda Cypher kafasını sallamıştı, memnun bir surat ifadesi vardı yüzünde, biraz da baygın. İlginç.

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin