Deadlock
Daha fazla yerimde duramayıp hocadan lavabo izni almıştım ama koşar adımlarla müdür odasının önüne gitmiştim. Tam o arada Gekko çıkmıştı odadan. Önce Jett ve Iso'ya bakmıştı sonra da hepsi bir anda dönüp bana bakmıştı.
"...Selam?"
"Selam-"
"Gekko sen ne yapıyorsun ya!?"
Jett'in bir anda parlamasıyla sıçramıştım, Gekko da benden farklı durmuyordu.
"Haketti. Çok da sıkıntı olmadı da zaten 3 gün uzaklaştırma aldım sadece."
"SADECE!?"
"Normalde 1 hafta verecekti de kıyamadı bana."
"Ya farkeder mi siciline işleyecek!"
"Yok işlemeyecek ikna ettim ona... Son seneyim diye göz yumdu."
"Of Phoenix olsa uzaklaştırmasız hallederdi ya..."
Jett kendi kendini yerken Gekko ve Iso bakışıyordu.
"Anna'nın halini gördüm de iyi ki barışmışız Gekko."
Ortamı yumuşatmak için dediğim şeye Iso ve Gekko gülerken Jett dik dik bakmıştı... Biraz fazla sinirliydi.
"Şaka bir yana Gekko... Neden yaptın tam olarak?"
Iso sakin bir sesle sorduğunda Gekko iç çekmişti, hadi yiyorsa cevap verme.
"Ya Yoru zaten benden ayrılacak diye ağlıyor, gelmiş Yoru'ya şey diyo kaşar bana döner ben de reddederim mutlu olursun biraz en azından sürününce diyor. Canımı sıktı."
"Bir dakika Phoenix ve Yoru cidden ayrıldı mı? Ben boş dedikodu sanmıştım."
"Boş dedikodu zaten ayrılmadılar."
"Ha iyi..."
Gekko mutlu mutlu sallandığında Jett kafasına vurmuştu. Iso ikiliye gülerken ben de grubun en alakasızı olarak dikiliyordum.
"Neyse ben eve geçiyorum eşyalarımı alıp... Siz de derse geçin ne bekliyorsunuz burada?"
"Geliyim mi seninle?"
"N-ne alaka şimdi?"
Jett ve ben bir Iso'ya bir Gekko'ya bakıyorduk. Gekko da hemen kekelemeye başlamıştı... Gülmemem lazım zaten modunda...
"Öyle yalnız kalma diye."
"Dersin var ama."
Jett yavaşça yanıma yaklaşmaya başlamıştı, fısıldaşacağımızı anladığımdan ben de hafiften ona kaymıştım.
"Ben yeniyim zaten devamsızlık hakkım çok, önemli değil."
"Yani istiyorsan..."
Jett fısıldadığında eğilmiştim.
"Bunlar olur ha."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko