Gekko
Matematik sınavı bittikten sonra etraftaki büyük sessizlik eşliğinde yemekhaneye girip yemeğimi almıştım. Jett direkt bizimkilerin oturduğu yere yöneldiğinde arkasından ilerlemiştim.
"Etraf çok kasvetli."
"12. Soru 0'dı."
"Hayır -1."
"Ben de 0 buldum."
"Amına koyayım o kadar işlem yapıp sonunda 0 bulamazdım."
Yoru Sova'yı sarsarak gülmeye başladığında sırıtmıştım.
"Ben de 0 yaptım 12'yi."
Sayısalcılar bana şaşkın bir yüz ifadesiyle döndüğünde gerilmiştim. Ne var ya ben de 0 buldum altı üstü?
"Oha Phoenix'in yapamadığı soruyu yapmış."
"Cevap -1 çıkınca götümle güleceğim bu dediğinize."
"Cevap 0 Phoenix."
Fade önündeki yemeğine gömülmeye geri döndüğünde Phoenix iç çekip arkasına yaslanmıştı. Uğraşmak istediğim kişi sessiz sessiz oturuyordu.
"Eee Neon sen ne yaptın 12. Soruyu?"
"Hatırlamıyorum ki 12. Soruyu."
Gülmeye başladığımda mandalinasını bana atınca havada tutmuştum.
"Sağ ol mandalina için."
"Geri ver lan mandalinamı!"
"Yok benim oldu artık."
Homurdandığında gülüp yemek tabağının kenarına geri koymuştum mandalinayı.
"Yoru istersen benim mandalinamı alabilirsin."
Phoenix'in durduk yere dediği şeyle Jett beni çimdikleyip dudaklarını gülmemek için ısırmıştı. Neon ve Jett'in Yoru ve Phoenix'i bu denli shiplemeleri komiğime gidiyordu. Yoru gülüp mandalinayı almış ve soyup yarısını Phoenix'e vermişti.
"Sana da vitamin lazım -1."
Phoenix göz devirip homurdanmış ve kollarını önünde bağlayıp arkasına yaslanmıştı. Yoru gülmeye devam edip bir dilim mandalinayı Phoenix'in ağzına tuttuğunda çatılı kaşlarını bozmadan ağzını açmıştı Phoenix. Tamam... Shiplenesi duruyorlar, kabul ediyorum... Ama aşırı dengesizler amına koyayım, bir kedi köpek gibiler bir 20 yıllık evli çift gibiler.
"Gekko geçtim seni bu arada soruları hatırlamıyor olabilirim ama kesinlikle 40 üstü aldım oğlum."
"Helal olsun da 1 hafta sonra görüşeceğiz seninle hemen kazandım triplerine girmeyelim."
Sırıtıp çirkin yemekten biraz yemiştim, annemin yemeklerinin değerini anlıyordum bu okulda, gerçekten eğiticiydi.
"Sen pastamın siparişini ver uzatmadan yani."
"Çok eminsin kendinden Neon?"
Neon Yoru'ya dönüp dil çıkarmıştı. Yoru Phoenix'e dönüp sırıtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko