43

175 20 25
                                    

Phoenix

Duyduklarımla şok olurken Sova'ya dönmüştüm.

"Ne yaptın sen? SEN CYPHER'I RET Mİ ETTİN?"

"Ya öpüştünüz gözümün önünde, olayı dodgelamak için bana çevirmeyin şimdi."

"Yoru sen nereden biliyorsun?"

"Sen beni bok gibi ortada bıraktın ya o gün, aynı anda Cypher'ı reddetmiş mal Sova."

"Sen Yoru'ya ne yaptın?"

Yere çöküp ağlama isteği gelmişti tam şu anda. Hem öğrendiklerim hem de ifşalanışım ayrı bir utanmamı sağlıyordu.

"Bakın hiçbir şey olmamış gibi devam ediyoruz tamam mı? Phoenix sen evine gidiyosun, ben de gidiyorum, Sova sen de gidip uyuyorsun her şeyi unutuyoruz."

"Oldu amına koyayım öpüştünüz gözümün önünde!"

"O beni öptü!"

"Öpmemi istemiyor muydun?"

Yoru gözlerime bakıp bir şey demediğinde kafamı hafifçe eğip bakmıştım, hadi ama hoşlanıyordun benden, ne yapacağız öpüşmeyip de?

"Ya sen nasıl Cypher'ı reddettin ben orayı anlamadım?"

"Ya sus bi!"

Kaşlarımı çatıp Sova'nın kafasına tokat geçirdiğimde mızıklanıp vurduğum yeri ovmuştu.

"Bağırma lan bana it."

"Tamam be, geçin içeri hadi."

İlerlediğimde gelmeyen Yoru'ya dönüp kafamla içeriyi işaret etmiştim. İç çekip geldiğinde önden geçmesine izin vermiş ve arkasından eve girmiştim. Sova dolaptan koca bir şişe çıkarıp diğer eline üç tane bardağı takmış ve masaya koymuştu. Yoru'nun yanına oturduğumda delici bakışlar atıp yandaki koltuğa geçmişti.

"Ne o? Niye kaçıyorsun Phoenix'ten."

"Bilmediğin olay hakkında çok konuşma koçum."

İç çekip elindeki vodkayı almış ve kendime dolu bir bardak koyup yarısını dikmiştim.

"Yavaş gel."

"Otur anlat boşu kes de."

"Önce siz."

"Yok önce sen."

"Hangisi daha önce oldu?"

"İkisi de aynı anda olmuş."

"Sikeceğim ama ha anlatın işte."

"Sova döverim seni oğlum."

Yastığı kafama attığında tutup ayağa kalkmıştım savunmaya geçince Yoru'nun boğazını temizlemesiyle durup ona dönmüştük.

"Cypher ailesi ile Sova'nın evine geldiğinde Cypher çıkma teklifi etmiş ve Sova arkadaş kalalım demiş."

"Vay gerizekalı vay..."

"Sen de senden hoşlandığımı söylediğimde gözlerime baka baka Anna'ya seni seviyorum dedin."

"Iyy."

"Sonra da bana hiçbir şey demeden koyup gittin arkana bile bakmadan. Ben yolun ortasında kalmıştım, Cypher da ağlıyarak bana çarptı. Ondan sonra kafa dağıtmaya gittik."

Sova iç çekip doldurduğu bardaktan bir yudum almıştı.

"İkiniz de olayları öğrendiğinize göre ben gidiyorum. İyi geceler."

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin