Cypher
Muhtemelen sınav haftası olduğu için hayatsız gibi ders çalışan Sova'yı düşünürken önümde şıklatılan parmakla kendime gelmiştim.
"Uyuyo musun oğlum?"
Gözlerimi Omen'ın gözlerine kaldırıp biraz boş bakışlar atmıştım. İç çekip yastık almış ve kafama geçirmişti.
"Ya dur la bi."
"Mesaiden çıkarken getirdin mi bir şeyler?"
"Dolapta, pasta ve kurabiye var."
"Okey..."
Omen dolaba giderken Breach karşıma oturmuştu gelip.
"Sürekli mesaiye kalmak zorunda değilsin la, biz zaten kirayı ödeyebiliyorduk çok dert etme öyle."
"Bedavadan kalmayım işte ya."
"Bu pasta güzelmiş lan, gelin beraber yiyelim."
"Olur, gel Cypher hadi."
"Yok kanka tokum ben."
Omuz silkip gittiğinde telefonu elime almıştım. Kendimi şu zamana kadar zar zor tutmuştum ama merak ediyordum. Yoru'nun adını bulup görüntülü aramaya basmıştım. Bir kaç çalış sonrası dağınık saçlarıyla uğraşarak açmıştı.
"Selam."
"Selam, sınav haftası değil mi?"
"Aynen... Fena yorgun gözüküyorsun nasıl gidiyor?"
"Hiç... İyi..."
"İnanmadım. Merak etmiyorum demiştin en son ne oldu?"
Sırıtarak telefonu yüzüne yaklaştırdığında hafifçe gülümsemiştim. Göz devirip boğazımı temizledim.
"Arkadaşımı da arayamayacak mıyım ben ya. Ne bu imalar?"
Kafasını sallayıp kalemi ısırmıştı. Bir şeyler dönüyordu sanki.
"Bir şey söyleyeceğim sana."
"Evet?"
"Sova bizi gördü ya..."
"Nasıl? Mesajlaşırken mi yakalandın?"
"Yok senle beni değil... Phoenix'le beni."
"Neyi gördü ki?"
Elini yüzünde gezdirip gülüşünü sakladığında kaşlarımı çatmıştım. Utandığı belli oluyordu ama olayı bilmediğimden tepkisiz kalmıştım.
"Öpüşürken gördü."
"NE!?"
"Lan Cypher iyi misin?"
"Omen mı o?"
Bir telefona bir Omen'a bakıyordum. Kulaklarım yanlış falan mı duymuştu? Omen yanıma oturmuş ve ekrana bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
Hayran KurguBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko