19

173 20 33
                                    

Sova

Hepimiz yine tam bir kadro olmuş ve konser alanına doğru gitmiştik.

"Ayrılmayalım bak kaybolmayalım."

"Gekko önümüzden yürü tamam mı?"

"Niye özellikle ben ya..."

Fade'in bakışlarıyla susmuştu Gekko. Hepimiz gülmüş, Jett de yanına ilerleyip koluna girmişti. Cypher yanıma yaklaşmıştı yavaşça.

"Ben de kaybolurum ya."

"Öyle mi?"

"Hmm... Kaybolurum ya da belki kaçırırlar. Yakışıklı da adamım yani."

Gülüp koluna girmiştim. Sıkı sıkı tutunmuştu bana. Neon'un çığlığını duyduğumuzda hepimiz ona dönmüştük.

"Bir şey mi oldu?"

"...Kocaman bir böcek gördüm ya. Korktum."

"Aynen aç kapıyı aras kargo."

"Ne diyorsun ya..."

Bize döndüğünde gözlerini kocaman açmıştı. Kol kola olduğumuz için böyle bir tepki verdiğini düşünsem de yukarıya doğru çıkan görüş alanıma giren hayvani boyuttaki böcekle gözlerim açılmıştı. Cypher beni sürükleyerek kaçmaya başlamıştı.

"BAKİR ÖLEMEM!"

"Beni niye sürüklüyorsun!?"

"SENDEN BAŞKA BİRİYLE YAPMAM!"

Biraz kaçtıktan sonra bizi elleriyle çağırmaya başladıklarında Cypher'ı götürmeye uğraşmıştım. Yapışmıştı bana.

Kalabalığımıza zoraki de olsa yaklaşmıştık. Herkes odaklanmış bir şeye bakıyordu.

"Lan bırak gitsin."

"Nasıl iğrenmiyorsun ya?"

Ara açıldığında kafamı uzatıp bakmıştım. Yoru nasıl yaptıysa böceği yakalamış elinde tutuyordu. Böcek de kaçmak için çırpınıyordu.

"Lan bıraksana hayvanı."

"Ben besleyeceğim bunu ya."

"Iyy-"

Yoru böceği Phoenix'e doğru atar gibi yapıp gülmüştü Phoenix ise küfredip bir kaç adım uzaklaşmıştı.

"Amına koyayım senin."

"Götün yiyorsa gel nasıl salıyorum üstüne."

"Ya böcek o."

"Tut oğlum! Isır oğlum! Yakala oğlum!"

Her cümlesinde Phoenix'e yaklaşmış, Phoenix de kaçmıştı.

"YA UZAK DUR!"

"Bir daha trip atcan mı lan bize? Salayım mı üstüne?"

"Ya dur tamam!"

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin