Cypher
Bir kaç saattir bulunduğum ev artık beni darlamaya başlamıştı. Ev ya da herhangi bir konuşma yüzünden değildi, Sova yüzündendi. Hiçbir şey yok gibi davranmak böyle dipdibeyken çok daha zordu.
"Senin nasıl gidiyor üniversite?"
Daldığım halı desenlerinden başımı kaldırıp Sova'nın annesine dönmüştüm. Gülümseyip kafamı sallamıştım.
"Gayet iyi."
"Güzel güzel. Okullar ayrılınca eskisi kadar görüşemez oldunuz galiba?"
"Yeni arkadaşlarıyla takılıyor daha çok."
"Bizle de takılıyor ya, eskisi gibi değil tabii de."
"Açmayın aranızı ya siz beraber büyüdünüz."
Burukça gülümseyip oturduğum yerde kıpırdanmıştım, azıcık küçük otursana be adam.
"Ne oldu?"
"Biraz bana da yer mi bıraksaydın?"
"Bırakayım."
Bacaklarını kapatıp güldüğünde oturuşumu düzeltmiştim. Bacağımı bacağına yaslayıp gözlerimi yüzüne kaldırdım. Göz kırpıp başını hayırdır mahiyetinde sallamıştı.
"Ne?"
"Ne yapıyorsun?"
"Hiç."
"Güzel."
Son dediğinden sonra dikkatini ailelerimiz arasındaki konuşmaya vermişti. Ulan adam benimle ilgilensene.
"Üstündeki kazak yeni mi?"
"Hm?"
Başını bana çevirip meraklı gözlerle baktığında iç çekmiştim. Kazağından tutup çekiştirmiştim.
"Bunu diyorum, yeni mi?"
"Evet. Büyük annem örmüş."
"Güzel, yakışmış."
"Sağ ol."
Dirseğini koltuğa dayayıp o tarafa doğru yayıldığında oturuşumu düzeltip biraz daha sessiz kalmıştım. Kafamdaki ses dürtüklüyordu beni. Ben de Sova'yı dürtüklemiştim.
"Ne oldu?"
"Başka bir yere geçelim mi konu bizden çıktı zaten."
"Olur."
Annesine kısa bir haber verip kafasıyla beni çağırdığında ayaklanıp sehpalara çarpmadan ilerlemeye çalışmıştım. En sonunda parkurdan kurtulduğumda odasına doğru ilerleyen sarışınıma ulaşmıştım.
"Daraldım."
"Niye ya?"
"Yaşlandılar artık ya çekilmiyor."
"Bizim yanımızda dedikodu dönmez zaten."
"Niye biz mahalle teyzelerine dedikodu mu yayacağız?"
Kıkırdayıp yatağına oturduğunda biraz tereddüt etsem de yanına oturmuştum.
"Özlemişler ama birbirlerini, baksana nasıl da konu konuyu açıyor."
"Evet..."
"Siz taşınmadan önce daha yakınlardı zaten."
Kafamı sallayıp yüzüne dönmüştüm, ailelerimiz hakkında konuşmak istemiyorum adam.
"Sova."
"Hm?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko