Yoru
Bilmem kaç bardak sonra başım deli gibi dönmeye başlamıştı, her adımımda kıkırdıyordum resmen. Omen'la Cypher, Cypher'ın midesi bulandı diye lavaboya gitmişler, Breach de başkalarıyla tanışmam için beni milletin içine atıp karı kızla muhabbete gitmişti. En sonunda kendimi bar taburesine atmış ve masaya dirseklerimi dayamıştım.
"Selam, oof berbat görünüyorsun, iyi misin?"
Aksanı sinir bozucu derecede tanıdık geldiğinde yanıma oturan esmere dönmüştüm. Sadece aksanı değil, tipi de benziyordu, dikkatlice adamı incelemeye başlamış olacağım ki biraz garipser bir bakış atmıştı.
"Jared ben..."
"Yoru ben de, çok iyi tanıdığım ama tanımadığım bir adama benziyorsun."
"Ne?"
Dudakları kıvrıldığında daha da çok Phoenix'i görmüştüm adamda. Tanrım bu bir ceza mı? İşaret mi veriyorsun bana?
"Yok bir şey ya sana çok benzeyen birine aşığım da."
Kaşlarını kaldırıp kafasını salladığında sırıtmıştım, belki de ceza değildir ya.
"Eee Jared, neler yapıyorsun?"
"İş çıkışı geldim, genelde buraya gelirim de seni ilk defa görüyorum."
"Arkadaşlar getirdi beni de kafa dağıtayım diye, bir kaç saat önce reddedildim."
"Gözlerinin şişinden belli oluyor. Eee niye reddetmiş?"
"Reddetmedi bile aslında ya bir şey demeden gitti sadece."
"O zaman reddedilmemişsin?"
"Sevgilisiyle konuştu gözümün içine baka baka sevgilisini sevdiğini söyledi."
"E sevgilisi olan adama çıkma teklifi mi ettin?"
Dediğiyle biraz duraksamıştım, harbi öyle yapmıştım galiba ya. Niye bana umut veriyor o zaman ya? Deli mi sikti?
"Sevmiyor ki onu."
"Madem sevmiyordu, biraz bekleyebilirdin ayrılana kadar, en azından daha sağlıklı olurdu."
"Ya olgun olgun konuşmasana. Sinirimi bozuyorsun."
Gülüp önündeki kokteyl bardağından büyük bir yudum almıştı, saçları örgü değildi, kıvırcık saçları aşırı yumuşak duruyordu ve kaşları Phoenix'inkinden inceydi, adamı inceledikçe Phoenix'e aslında tıpatıp da benzemediğini farkediyordum.
"Ben fikrimi söyledim, önce sevgilisinden ayırıp sonra çıkma teklifi edebilirdin, yazık olmuş."
"Önceki gün sarılıp uyuyunca o kadar mantıklı düşünemiyorsun."
"Arkadaşça sarılmıştır."
"Ya cidden sinirimi bozuyorsun. Sussana."
"Sustur."
Beklemediğim anda gelen bu hamle ile ne yapacağımı şaşırmıştım, sırıtıp yüzüme baktığında istemsiz ben de sırıtmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko