Yoru
Büyük hayallerle geldiğim Fransa'da otel yüzünden kahrolmuştum, odalar 6 ya da dörder kişilikti... Sevişemeyecektik.
"Şimdiden söyleyim duvar kenarı yatak Yoru ve benim."
"Yok öyle bir şey, beraber yatamazsınız."
"Ne demek o?"
Gekko odanın kapısını açıp içeri girmiş ve duvar kenarındaki yatağa oturmuştu.
"Beraber yatamazsınız."
"Niye?"
"Kıskanırım."
"Salak mısın amk?"
Sova beni sarsarak kahkaha atmaya başladığında ben de kıkırdamıştım.
"Kimse sevgilisiyle yatmıyor siz de beraber yatamazsınız işte Phoenix."
"Senin sevgilin yok."
"KONUMUZ BU MU!?"
"Amına kodumun salağı, kızlar ayrı odada, Cypher gezide yok, sen ve Iso'nun da sevgilisi yok. Bırak da Yoru'yla yatayım işte."
"Olmaz."
"Gekko."
"I-ıh."
Sova omuz silkip orta yatağa geçmiş, Harbor da boş kalan son yatağa oturmuştu. Phoenix sabırla iç çekmişti.
"Sınıyor musunuz siz lan beni?"
"Haklı şimdi, Cypher yok o yüzden siz de beraber yatmayın."
"Aynen ben Astra ile yatamıyorsam..."
Gekko'nun oturduğu yatağa çantamı koyup oturmuştum.
"Bu yaptığınız ayıp ve biz bunu unutmayacağız."
"Ya ne unutmaması öyle bir şey olmayacak."
Phoenix resmen Gekko'yu kucakladığıyla Iso'nun üzerine atmıştı, ben biraz önce yaptığı şeye şaşkınlıkla bakarken Gekko biraz önce fırlatılmamış gibi Iso'nun dibine girdiği için panikleyip düşmüştü. Yatağa çekildiğimde kendimi bırakıp kolları arasına girmiştim esmerimin.
"Hadi ne bok yerseniz yiyin şimdi."
"Elleşmeyin gece kıskanırım."
"Gel katıl kardeşim yabancı mısın?"
"Pencereden izliyon sürekli zaten."
"Ya ıy susun be."
Sova götünü döndüğünde gülmüş ve hâlâ panik silsilesinden kurtulamamış Gekko'ya bakmıştım. Sonunda kendini utandırmayı kesip doğru düzgün durmuştu.
"Ya ben Yoru ile yatmak istiyordum ama."
"Niye?"
"En azından yatakta yer oluyor, şunlara bak hayvan gibiler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko