27

164 18 11
                                    

Yoru

Hava önceki günlerden kat kat daha soğuktu ve üzerime ince ceketim dışında hiçbir şey almayan ben donmaya başlamıştım.

"Ateş mi yaksak ya?"

"Ateşlik bir şey yok üzerinize bir şeyler alın."

"Bear Grylls insan doğaya karşı."

Deadlock'ın dediğine kıkırdasam da fena halde donuyordum. Phoenix kafasını kitaba bırakıp sesli bir iç çektiğinde ona dönmüştüm.

"Ne oldu?"

"Hiiiiç, fiziğin annesiyle muhabbet kuruyorum."

"Annelere saygı lütfen."

"Fiziğin annesine saygı yok!"

Kitabı iç çekip kapatmış ve çantasına doğru atınca kaşlarımı kaldırıp bakmıştım.

"Fiziğim iyi, yardım edeyim?"

"Bakayım?"

Baştan aşağı vücudumu süzdüğünde paniklediğimi hissetmiştim.

"Lan onu demedim!"

Kahkaha atıp matematik kitabını çıkardığında göz devirmiştim. Yapma şöyle adam, gay panic yaşıyorum senin yüzünden milletin içinde.

"Fiziğin iyi mi bilmem ama fiziğin iyi."

Kalemliğimi kapatıp elime aldığımda ayaklanıp kaçmaya başlamıştı, uzun süredir oturduğumdan mal olmuş bacaklarım kendine gelene kadar uzaklaşmıştı zaten. Galiba ben de yatarak çalışmalıydım.

"Hadi yemek yiyelim ya ben acıktım."

"Güzel fikir."

"Kesinlikle."

"Beynim erimeye başlamıştı zaten."

Çantamı toplayıp ayaklandığımda zaten gönlü olmayan koca grup uyum sağlamıştı. İçimi ısıtacak iyi bir yemek yemek istiyordum. Kendime sarılıp biraz ısınmaya çalışmıştım. Chamber kafasını eğip bana doğru gelmişti.

"Üşüyor musun?"

"Üşümek ne kelime, donuyorum."

"Ateş yakılana kadar ısınman için bir ceket verebilirim?"

"Olu-"

Kafama gelen sweat ile lafım bölünmüştü, sweati tuttuğumda burnuma gelen koku ile ısınmıştım bile.

"Al giy şunu, tir tir titriyorsun resmen."

Chamber sinir olmuş bir ifadeyle Phoenix'e dönünce Phoenix'in de dik dik Chamber'a baktığını farketmiştim. Öylece bakıştıklarında boğazımı temizleyip ceketimi çıkardım.

"Sağ ol Phoenix."

Üzerime sweati geçirdiğimde burnuma dolan koku ile mayıştığımı hissetmiştim. Oldukça kalındı da. Hemen ısınmıştım.

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin