69

175 16 6
                                    

Phoenix: Ya bu piç gelmedi ya konsere, duymuştur ama di mi?

Yoru: Aşkım uyusana yarın okul var

Phoenix: Duymuştur duymuştur

Yoru: Ya çocuk salsana adamı bi manyak mısın sen

Phoenix: O adam da ben çocuk muyum yani????

Yoru: Yani.

Phoenix: Niye gelmedi ki it oğlu it?

Yoru: Acaba niye?

Phoenix : Niye niye

Yoru: Ya dövdün ya adamı???

Phoenix: Hâlâ adam diyor ya

Phoenix: Yarın erken çıkıyorsun evden gönlümü alıyorsun yoksa dar ederim sana hayatı

Yoru: İyi geceler Phoenix

Phoenix: Phoenix kim

Yoru: İyi geceler aşkım

Phoenix: Sana da :>

Deadlock

Gereksiz heyecanımdan olsa gerek yerimde duramıyordum resmen. Elimdeki kitabı oynamaktan kitabı yırtacaktım resmen.

"Günaydın."

Kafamı kaldırıp sesin geldiği yere döndüğümde uykusunu alamadığı gözlerinin altından belli olan adama baktım. Kocaman esneyip yanıma gelmişti.

"Uyuyamadın mı hayırdır?"

"Kitabın sevdiğim kısımlarını tekrar okuyordum dalmışım... Saate baktığımda okula 2 saat kalmıştı."

Kıkırdayıp uzattığı kitabı almış ve elimdeki kitabını vermiştim. İkimiz de bir kitap seçiyor bitirip değiş tokuş yapıyorduk, çoğu insan için sıkıcı ve ezikçe gelen bu aktivitemizden fazlasıyla zevk alıyordum.

"Beğendiğim yerlere postit yapıştırdı-aaaAğHm"

Cümlesini bitiremeden esnemeye başladığında kahkahamı tutamamıştım, mahcup olmuş gibi durunca da kendime engel olmuş ve gülmemi durdurmuştum.

"Kantine inelim mi? Bir kahve iyi gider gibi sanki."

Gülümseyip kafa salladığında önden yürümüştüm. Salına salına arkamdan geliyordu, sevimli olduğunu düşünmeden edemiyordum.

"Uyuyakalma ha yolda."

"Yaa..."

Kantine indiğimizde kendine bir yer beğenen adama aldığım iki kahveden birini uzatmıştım. Bir süre sessiz kaldığımızda bir sohbet aramaya başlamıştım ve aklıma gelen ilk şey... Şu an en sıcak olan konuydu.

"Phoenix ve Yoru gerçekten birlikteler yani..."

"Hmm, herkes şaşırmış duruyor ama ben anlamıştım."

"Nasıl yani?"

"Nasıl desem... Bi çekim vardı aralarında, tamam ben yeniyim ama hissettim yani."

Omuz silkip kahvemi yudumlamıştım. Ne güzel bir sabahtı böyle, cıvıl cıvıl hissediyordum. Ta ki bir çığlık duyana kadar...

"HAİN!"

Sova

Cypher'la güzel bir haftasonu geçirdikten sonra onsuz bir hafta içi geçirecek olmamın can sıkkınlığıyla kamelyaya ilerlemiştim. Normalde birleşip geldiğim canım arkadaşlarım artık çifte kumru oldukları için bensiz gidip geliyorlardı, orospular.

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin