78

86 13 7
                                    

Gekko

Trip atıp sınıfa girdikten sonra oflayıp boş sınıftan çıkmıştım, sıkılmıştım hemen. O arada kıpkırmızı yüzü ve şişmiş gözleriyle sınıfına giren Yoru'yu görmüştüm.

"Kendi derdimden çocuğu unuttum hassiktir..."

Arkasından ilerleyip sınıfa girmiştim. Sıraya kafasını gömmüş kaldırmamıştı.

"Yoru."

Cevap gelmediğinde yanına oturup sırtını sıvazlamıştım. Merak ediyordum ilk ben öğrenmeliydim.

"Kalk hadi bi elini yüzünü yıkayalım."

"Yok ya..."

"Kalk hadi kalk... Sonra da kantine gideriz hem benim de sana anlatacaklarım var."

Kafasını kaldırıp sallamış ve ayaklanmıştı. Zorla yüzünü yıkattıktan sonra ikimize de mandalinalı soda almıştım. Biraz tatlı şeyler içsin.

"Bu ne be çok şekerli bu."

"Gayet güzel bi kere."

Büyük bir yudum aldığımda gözlerim asit yüzünden dolmuştu.

"Hay..."

Zaten çekik ve şişmiş olan gözleri gülmesiyle iyice yok olmuştu ama üzgün diye dalga geçmeme kararı almıştım.

"Anlat bakalım şimdi, ne oldu?"

"Hiç... Zaten sinirliydi ben de üstüne gidince patladı..."

"Ne gibi bir üstüne gitme bu tam olarak?"

"Ya senle konuşmuştuk ya en son işte..."

"Ha şu playboyluk olayı... Hani sıkıntı yoktu?"

"Yok zaten de işte konusu açıldı, Sova bir kaç video izletmişti... Siz çekiyormuşsunuz arada buluştukça, ondan sonra biraz garipsedim."

"Aaa biz o videolardan yenilerini çekmeyi unuttuk ya..."

"Öyle çok buluşma olmuyor ya bu aralar..."

"Herkes sineye çekildi çünkü, önceden çift yoktu bu kadar herkes beraber takılıyordu şimdi okul başında zor tam kadro oluyoruz."

Bacağımı sallayıp soda şişesiyle oynamaya başlamıştım. Önceden hayat daha güzeldi ya...

"Ondan bahsedince işte ona güvenmediğimi söyledi... Sinirli olunca üstüne gitmeyim dedim ama daha da kötü oldu."

"Ayrılmadınız di mi?"

"Ara verdik sözde, ne bileyim? Ayrılmışız gibi hissettiriyor."

"Yani ara vermek... Ayrılığın başlangıcı denebilir sanırım."

Gözleri dolduğunda kendimi dövesim gelmişti, ya ne boş boğaz adamım amk.

"Ama ama ama! Kanka yani, Phoenix seviyor seni, sen de onu seviyorsun... Düzelirsiniz lan. Siniri geçsin bi, gelecek nasıl olsa."

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin