77

78 12 9
                                    

Gekko

Uyku tutmadığı için ve ev bana dar gelmeye başladığı için yine sabahın köründe okula gelmiştim. Benim geçtiğimi görür görmez birbiriyle alakaları yokmuş gibi başka yerlere dönen ikiliye iç çekmiştim.

"Iso."

"Aaa Gekko... Günaydın, erkencisin..."

"Kaçmanıza gerek yok. Sorun yok yani."

"Ne anlamadım?"

"Aranıza girmeyeceğim yani, karışmıyorum da bir şey de demeyeceğim. Rahat ol yani. Seviyorsun nasıl olsa, ben engel olmayım."

Her bir cümlemde hem kendimi parçalamak istiyordum hem de çok olgundum Allah kahretsin mükemmelim amk.

"Ah... Öyle değil ya. Aramızda bir şey yok."

Dediğiyle kaşlarım çatılmıştı, hani manitandı lan?

"Nasıl yani?"

"Arkadaşız sadece, daha fazlası yok. Sadece sen rahatsız oluyorsun diye..."

Gözlerimi kırpıştırarak yüzüne bakmıştım bön bön. Ne demek aramızda bir şey yok ya?

"Hani çıkıyordunuz?"

"Öyle bir şey mi dedim?"

"Sen benimle taşşak mı geçiyorsun Iso?"

"...kızma ya. Olabilir dedim de konuştuk yani, o da hoşlanmıyor ben de hoşlanmıyorum."

Etrafıma bakınıp sabır çekmeye başlamıştım, tamam iğrenç bir insanım, sevgilim varken bu ikili sevgili diye kudurdum kıskançlığımdan ama... Değillermiş? AMINA-

"YA SEN NE SA- sakinim. Sadece arkadaşsınız yani?"

"Evet..."

"Lan niye daha önce söylemedin?"

"Ya her yerden engelledin beni, ne zaman konuşmaya çalışsam dinlemiyorsun... Grupta bi son zamanlarda cevap vermeye başladın..."

Mazlum mazlum baktığında kendimi parçalama isteği geri gelmişti. Yok kabullenmeyeceğim seni sevdiğimi. Bakma bana şu gözlerle zalimin oğlu.

"O da doğru pardon ya."

"Affettin mi?"

"Küsmedim ki."

"Ne demek küsmedim?"

"Boş ver ya takılın valla siktir et unutalım her şeyi. Öylesi daha iyi olur."

"Gekko garip davranıyorsun."

"Kafam çok karışık Iso."

"Farkındayım... Konuşmak istiyor musun?"

"Yok. Siz niye olmadınız ama merak ediyorum."

Duvara yaslanıp kollarını önünde bağladığında baştan aşağı süzmüştüm bedenini, ne güzel giyiniyor bu adam ya.

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin