Cypher
Geldiğimiz kütüphanede iyice daralmıştım. İç çektiğimde Omen kafasını kaldırıp bakmıştı bana.
"Bir sıkıntı mı var?"
"Evet, sıkıldım."
Breach gülüp kitabı kapatmıştı. Arkasına yaslanıp sırıtarak baktı.
"Ben de sıkıldım ya şöyle bi kafa dağıtmaya falan mı gitsek?"
"Nasıl?"
"İçmeye?"
"Bana uyar, Cypher?"
Biraz kitabıma bakmış, sonra da toparlanmaya başlamıştım. İkisi de bana garip garip bakmıştı.
"Ee hadi gitmiyor muyuz?"
Omen sırıtıp ayaklandığında Breach de toparlanmaya başlamıştı. İçimde garip bir his de vardı ama görmezden gelmeye çalışmıştım. Her zamanki arkadaş grubumdan ayrı kaldığımdan oluyordu muhtemelen.
Brim'i Siktik Öldü
Sova: Kötü bir his var içimde ya.
Yoru: Ne gibi?
Sova: Bilmiyorum.
Yoru: Öldürmeyiz birbirimizi merak etmeee
Phoenix: xd
Fade: Havasına, suyuna, taşına, toprağına.
Gekko: Birileri Türkiye'ye varmış.
Fade: Evet.
Yoru: lendğsndğdmğw
Sova: Lan konuyu değiştirmeyin.
Phoenix: Ne gibi bir kötü his?
Neon: Kuyruk acısı?
Sova: Neon.
Neon: Öyleymiş.
Mesajlara bakıp güldüğümde iç çekme sesleriyle kafamı kaldırmıştım.
"Bedenin bizimle ama ruhun burada değil."
"Bırak şu telefonu ya."
İkiliden gelen tepkiyle telefonu sessize alıp masaya bırakmıştım. Ellerimi teslim olurcasına kaldırdım.
"Tamam sakin."
"Kimle konuşuyorsun ki?"
Omen elini çenesinin altına koyup üstten telefonuma bakmıştı. Gülümseyerek telefonumu aldım ve cebime koydum.
"Bizim çocuklar işte ya."
"Ha, hâlâ görüşüyor musunuz?"
"Herhalde görüşüyorlar Omen sorduğun soruya bak."
"Sova ile?"
Kaşlarımı çatıp suratına bakmıştım Omen'ın. Niye durduk yere Sova'yı sormuştu ki şimdi?
"Görüşüyoruz evet."
"Bir olay olmuştu Sova ile di mi Omen? Asla anlatmadın bana."
"Önemli bir şey değil Breach."
Breach homurdanıp arkasına yaslanmış ve içeceğinden büyük bir yudum almıştı. Omen ve Sova kavga etmişti ama nedenini bizimkiler dışında kimse bilmiyordu. Omen bana çıkma teklifi ettiği sırada Sova elindeki milkshake'i başından aşağı dökmüş, üzerine de yumruk atmıştı. Baya bir uğraşmıştık disiplin bilmem ne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko