85

90 10 14
                                    

Yoru

Deli gibi 2 saat öncesinden okula gelmiş ve Phoenix'in sırasına yatıp uyumuştum, yarım saat öncesinden kurduğum alarm çalsa da alarmı kapatıp yatmaya devam etmiştim.

"Ay Yoru ödüm koptu be!"

"Hı."

Yanıma oturduğunu hissetsem de kafamı kaldırmamıştım. Omzuma dokunmuştu Deadlock.

"Ölmedin di mi?"

"Yok."

"Ha iyi... Kantine gel istersen Iso ile oturacağız?"

"Hı."

"Yoru kalk ya."

Kafamı kaldırıp endişeli görünen kadına bakmıştım. Gözlerimi ovalayıp kafamı iki yana salladım.

"Çok uykum var ya..."

"İyi uyu biraz daha o zaman... Berbat görünüyorsun."

"Hı..."

"Bir daha hı dersen- neyse... Ölme ha."

"H- ölmem."

Çatılı kaşları yumuşadığında geri kafamı koymuştum. Bir kaç dakika sonra zaten kapının kapanma sesi gelmişti. Gözlerimi yummuş ve kafamı kapişonumla kapatmıştım.

Uyudum mu uyumadım mı bilmiyordum arafta gidip gelmiştim ama kapı sesi biraz da olsa ayılmamı sağlamıştı. Bir kaç sakin adımdan sonra uzun bir süre ses çıkmamıştı. Sınıfın içinde biri vardı ama bir şey yapmıyordu? Bir kaç saniye sonra yanıma oturup sarıldığında şaşkınlıkla kafamı kaldırmıştım.

"Kimsin?"

"Bilmem."

"Phoenix-"

Doğrulup resmen üzerine atladığımda sıradan düşmüştük, hiç umursamadan sıkı sıkı sarmıştım bedenini.

"Böyle bir tepki beklemiyordum..."

Kıkırdayıp geri sarıldığında kafamı kaldırıp yüzüne bakmıştım- Ha?

"Bu tip ne be?"

"Beğenmedin mi?"

Biraz inceleyip ellerimi yüzünde gezdirmiştim. Dudağına dokununca tıslayıp yüzünü buruşturmuştu.

"Beğendim galiba."

"Güzel çünkü kesmeye üşeniyorum."

"3 günde nasıl bir hormon bu nasıl uzadı böyle?"

"Her sabah tıraş oluyordum normalde..."

Ağzına vurduğumda çığlık atıp iki büklüm olmuştu, yerde yuvarlanmıştı resmen koca adam.

"Ne yapıyorsun ya?"

"Neredesin lan sen!?"

Doğrulup göğsüne göğsüne yumruklarımı geçirmeye başlamıştım.

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin