16

190 21 47
                                    

Yoru

Sınav haftası kazasız belasız bittiğinde rahatlamıştım. Phoenix ekstra sessizleşmişti falan kafam rahattı yani xd

Fade gerine gerine önüme gelmiş ve sıranın üstüne oturmuştu.

"Uyuklamayın lan."

"Aynen kanka öyle olmuş."

Phoenix kafasını diğer tarafa çevirip çantayı üzerine koymuştu. Gülüp Fade'e döndüğümde yanaklarımı mıncırmıştı.

"Bu böyle değildi ya."

"Phoenix mi? O sınav haftaları hep böyle. Playboy gibi gözükür ama sabaha kadar ders çalışır."

"İyiymiş."

Fade gülüp ayaklandığında ben de ayaklanmıştım. Acıkmıştım ama yemekhanede de hayvan gibi sıra oluyordu ilk 15 dakika.

"Yemekte ne vardır acaba?"

"Güzel bir şey yoksa kantinden geçineceğim. Evde sarma yemek varken burada salak salak şeyler yemek koyuyor."

"O nasıl bir şey ya?"

"Nasıl anlatsam... Türk sushisi?"

"Merak ettim bak şimdi."

Yemekhaneye geldiğimizde hâlâ kapıya kadar sıra vardı. Bizim grup çoktan yemeği almış yiyordu. El sallamıştı Gekko.

"Ne var yemekte?"

"Fasulye pilav!"

"Amına koyayım!"

Fade söve söve sıradan çıkmıştı. Beni de sürüklediğinde mecburen takip etmiştim. Kantine geldiğimizde bir kaç kek ve meyve suyu alıp masalardan birine oturmuştuk.

"Ama Phoenix'te farklı bir soğukluk var."

"Nasıl yani?"

"Fazla sessiz ve bir kaç kere Anna'yı kovduğunu gördüm. Normalde toz kondurmaz ya."

"Bilmem ki daha 2 aydır tanıyorum sizi."

"Ya demek istediğim... Şu sizin telefonları çaldığınız günden sonra bir uzaklaştı garip bir şekilde. Ne mesaj atıyor ne konuşuyor..."

"Hee... Bilmiyorum ki öyle kavga falan da olmadı gülüştük geçtik."

"Sonraki gün okula gelmedi?"

"Uyuyakalmış."

"Ha konuştun yani?"

"Evet sormuştum niye gelmedi diye."

Mesajları açıp gösterdiğimde ağzına bir kurabiye atıp çiğnemeye başlamış bir yandan da mesajları okumuştu.

"Siz iyi anlaşıyorsunuz artık?"

"Yani kolumu kırdıktan sonra dibimden ayrılmamıştı. Sonra yine uzaklaştı işte. Ama önceki gibi laf sokma döverim ederimi yok."

Kafasını sallayıp arkasına yaslanmıştı. Ağzına bir kurabiye daha atıp meyve suyunu sonuna kadar içmişti tek seferde. Ben daha kekimden bir ısırık falan almıştım ama her şeyi bitirmişti o şimdiye.

Brim'i Siktik Öldü

Jett: Eveet gençler. Sınavlar da bittiğine göre...

Gekko: Gezip tozma zamanı!

Harbor: Müthiş olur.

Cypher: Benim cuma bitiyor.

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin