Sova
Okul sonra erdikten sonra resmen kimseyle konuşmadan ilk minibüse atlamış ve koca üniversitenin önünde inmiştim. Çok yoktu çıkmalarına yani kapının önünde nöbet tutabilirdim. Tabii çoğu kişi teker teker binayı terkedip gittiğinde umudum biraz düşmüştü.
"Nerede kaldı bu adam ya?"
Etrafıma bakınırken fotoğraflardan tipini çıkardığım boylu poslu adama doğru ilerlemiştim. Şu yaşıma kadar aldığım öğrendiğim bütün kibarlık derslerini düşünmem lazımdı.
"Bi bakar mısınız?"
"Ha? Ne?"
Biraz sağa sola bakıp en sonunda bana dönmüştü.
"Bana mı seslendiniz?"
"Evet."
"Ne oldu?"
Biraz etrafa bakınıp geri koca adama dönmüştüm.
"Bir arkadaşa bakıyordum da."
"Arkadaşa mı?"
Kurduğu cümleyle beni transa sokmuştu, biraz boş bakışlar attıktan sonra toparlanmıştım.
"Breach, Cypher'ı görmem gerek."
"Lan sen harbiden Sova mısın?"
"Evet."
"Salladım tuttu ya lan... Hiç bu tipte düşünmemiştim gerçi seni."
Gözlerimi kırpıştırıp karşımdaki adama bakmıştım, nasıl bir şey bekliyordun paşam desem ağlatırdı beni. Ondan tatlı tatlı susmuştum.
"Evet... Şey... Göremedim de Cypher'ı..."
"Onlar arka taraftan çıktı otopark orada ya. Beni almaya gelecekler ben üşendim oraya yürümeye. Şanslısın yani çoktan gitmiş olurduk üşenmeseydim."
İstemsiz güldüğümde o da sırıtıp kollarını önünde bağlamıştı.
"Eee ne konuşacaksınız?"
"Özür dileyeceğim."
Kaşını kaldırıp baktığında içim titremişti, ne korkunç adamdı lan bu?
"Ne için?"
Bilmediğini sanmıyordum sırf şu an beni baskı altında bırakmak için yapıyordu yemin ederim.
"Bir hata yaptım geçmişte, düzeltmem gerekiyor."
"Hmm... Bir planın var mı peki?"
"Hayır."
Başımı eğip biraz düşünmüştüm, onu görürsem ne yapacağımı harbiden bilmiyordum sanırım. Yaptığım planlar zaten onu her gördüğümde alt üst olurdu.
"İyi şanslar."
Teşekkür edeceğim sırada ciğerlerime oturan acı ile istemsiz öksürmeye başlamıştım. Boğulduğumu sanıp sırtıma vurmaya başlamıştı ama boğularak ölmeyi tercih ederdim.
"İyi misin lan?"
Öksürüğüm kesildiğinde soluklanıp başımı sallamıştım. Bir yere odaklandığında kulaklarıma arabanın tekerlek sesleri dolmuştu, kafamı kaldırıp duran arabanın içinde bana kitlenmiş 2 çift göze baktım. Breach ilerleyip kapıyı açmış ve Cypher'ı çekmişti dışarıya. Olayı bilmesem arabadan çıkarıp darp etmeye çalışıyor sanardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko