Yoru
Bir hafta falan geçmiş, kolumun acısı ise hiç geçmemişti. Geceleri ağlayacak gibi oluyordum acıya uyanıp. En sonunda koridorda ilerlerken hoca durdurmuştu, rehber hocasıydı galiba. Derslere girdiğini pek hatırlamıyordum.
"Nasıl oldu kolun?"
"Daha iyiyim hocam."
"Yoru, bir kaç şey geldi kulağıma. Phoenix ile kavga etmişsin sanırım. Kolunu o mu kırdı?"
Kafamı salladığımda abartılı bir tepki verip endişeyle bakmıştı.
"Gittiniz mi müdüre falan bir işlem yaptırsaydık, ya da en azından yerinizi değiştirseydik."
Aslında biraz uğraşabilirdim ama olayın üstünden geçmişti ya. Bir de o kadar köpek gibi davranmıyordu vicdan azabından.
"Yok hocam hallettik biz aramızda."
"Emin misin?"
Kafamı sallayıp onaylamıştım. İstesem zaten polise gidebilirdim o gün. Ama gerek yoktu, aramızda bir meseleydi.
"Tamam dikkat et kendine, ben sizin sınıf öğretmeninizim. Dersinize girmiyorum ama oturma düzeni, şikayetler ve çalışma programları tarzı şeylerle ben uğraşıyorum. Bir sorun olduğunda uğrayabilirsin."
"Tabii hocam teşekkürler."
Ben de beni falan nereden tanıyor diye garipsemiştim. Sınıfa ilerleyip oturduğumda bir kaç dakika sonra Anna gelmişti. Öğle aramdan uzak dur pis kaşar.
"Selam."
Sıramın üstüne oturup tepeden bakmıştı bana. Uyuz olmuştum.
"Hey."
"Nasıl oldu kolun?"
"Daha iyi sağ ol."
"Çok konuşkan değilsin sanırım ya?"
Hayır konuşmayı severim aslında, ama seninle konuşmayı sevmiyorum, nolur git.
"Biraz."
Diyip gülmüştüm. O da güldüğünde gülmem solmuştu. Phoenix gelince de ayaklanıp onunla sınıftan gitmişti. İyi, hiç çekemezdim zaten şu an ikilinin cap cap öpüşmesini.
Brim'i Siktik Öldü
Cypher: La ben sizi özledim ya.
Gekko: Yiaaa ben de seni özledim bebeğim <31
Sova: ...
Gekko çevrim dışı
Cypher: Ne oldu lan?
Sova: Buluşalım.
Cypher: Harbi ya, Yoru'yla da tanışırım hem. Haftasonu bir yerlere gidelim.
Yoru yazıyor...
Fade: Bana uyar.
Phoenix: Haftasonu işim var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko