Fade
Operasyon: Phoenix'i dumur et.
Askerler: Ben, Neon, Harbor, Astra, Yoru, Cypher, Sova, Jett ve Gekko.
Lokasyon: Phoenix'in evi.
Lider: Sova, çünkü evi biliyor."Daha ne kadar yürüyeceğiz?"
"Evde yata yata yürümeyi unutmuş bu da."
"Buda mı? Nerede?"
Göz devirip durmuştum. Sırayla zincirleme kaza gibi çarpmıştık.
"Niye öyle durdun bir anda?"
Gekko yere düşmüştü, bu çocuk harbi salaktı ya.
"Çok boş ve sesli konuşuyorsunuz. Dumur edeceğiz şurada. Azıcık sessiz."
Jett gülüp Gekko'yu kaldırdığında yine güldüğü için trip yemişti. Jett de 'Seninle mi uğraşacağım amk' edasıyla göz devirip yanıma gelmişti.
"Planımız ne?"
"Eve dalacağız."
"Kapıyı açmazsa?"
"Kapıda bir kişi gözüksün, tek kişi sansın. Sonra hepimiz girelim bir anda."
Ama kim gözükecekti? Kimi görürse kapıyı açardı? Muhtemelen görmezden gelirdi hepimizi. Ama aklıma bir fikir gelmişti.
"Y-"
"ÇAL KAÇ YAPALIM SÖVMEK İÇİN AÇAR KAPIYI!"
Ben bu çocuğa boşuna mal demiyorum. Katıksız mal.
"Güzel fikir lan."
"İşe yarar."
'Ciddi misiniz?' bakışları atıp göz devirmiş ve ilerlemiştim. Yok ya hepsini toplasan bir adam çıkmazdı. Gerçi, Phoenix bu, harbiden sövmeye çıkardı muhtemelen.
"Tamam o zaman her bir dakikada bir zili çalacağız. İlla ki açacak. Açar açmaz da üstüne yükleneceğiz."
Phoenix
Dakika başı kapım çalınıyordu. Delikten baktığımda kimseyi göremiyor cama çıkıyordum. Camdan da kimseyi göremiyordum. Tam sövüp yerime dönecekken bir daha kapı çalıyordu, en son çaldığında ise hızla kapıya koşup açmıştım kapıyı. Açar açmaz da üzerime çullanan Gekko ile yere düşmüştüm. Gekko sırıtıp üzerimden kalktığında çoktan herkes içeri girmişti.
"Ne oluyor lan?"
"Bastık seni, uygun muydun?"
"De-"
"Anlatma umrumda değil xd."
Sova'nın dediğiyle göz devirmiştim, hep aynısını yapıyor beni dinlemiyordu amcık.
Yoru bana gülümseyip koltuklardan birine atmıştı kendini. Gülümseme amın evladı bir şeyler oluyor bana.
Herkes hiçbir şey olmamış gibi oturmuştu. Kaçacağım sırada Harbor'la karşılaşmıştım, kollarını önünde bağlamış bana bakıyordu kötü kötü. Astra da katılmıştı biraz sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko