Gekko
Karşılıklı ısınmalara geçtiğimizde özellikle bana atılan toplardan sıkılmaya başlamıştım. Karşı takımın kaptanı, hayatımı siken, gelip sırıtmıştı.
"Avans: Düşmana verilen geçici üstünlük. At bakalım basketleri şimdi."
Kalın bir öksürük sesiyle arkama dönmüştüm, ay cankurtaranım gelmiş.
"Avansı vereceğim ben size ya sen dert etme."
Göz devirip uzaklaştığında sırıtma sırası bendeydi. Ay canım kankam nasıl da kapı gibi arkamda, nazar değmesin tü tü tü.
"Şu salağa laf verme sen de."
"Ne yaptım ki ya? Adam sapık zaten."
"Odaklan sonra twitterda pornonu izlemeyelim."
Homurdanıp koçun yanına ilerlemiştim, ısınma turunda taktiklerinizi göstermeyin falan filan diyecekti.
"Bi' sorun mu var Gekko?"
"Ne gibi koç?"
"Kavgaya tutuşacak gibi bir haliniz var, finale çıktık, herkes izlemeye gelecek. Polemik çıkmasın."
"Yok koç öylesine atışıyoruz ya..."
"İyi iyi, hadi son 10 dakika."
Dikleşip takımın yanına ısı koşusu için ilerlemiştim. En öne geçip yavaş tempoda koşmaya başladığımda arkamdan ilerlemeye başlamışlardı. Tribünler yavaş yavaş dolmaya başlamış, gözlerim ise bizimkileri arıyordu.
"Gelmediler mi lan daha?"
Phoenix'in de aynı şeyi yaptığını anladığımda kıkırdamıştım. Sadece annem ve babamı görmüştüm şimdiye kadar.
"Gekko kariyerin için en önemli maç, hazır mısın?"
"Phoenix germe beni."
"Gaza gelsene gerizekalı niye geriliyorsun?"
"Sus orta tempoya geçiyorum hadi."
"Amcık."
***
Fade
"Anasını sikeyim böyle trafiğin!"
"Sakin..."
"Koltuklar dolmuş mudur?"
"Biz önde izleyeceğiz zaten lan bizimkgeçtiğim
"He iyiymiş."
Önüme kıran gerizekalıya uzun bir süre küfürler eşliğinde kornaya basmıştım.
"Fade sakin olsana biraz."
"Görmüyor musunuzadam ne yapıyor?"
Neon sıkı sıkı tutunduğu kemerine bakıp iç çekmişti. Gerilme güzelim, ben iyi araba kullanırım ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko