6

258 24 47
                                    

Yoru

"Geçen ki abi yaptı di mi ben biliyorum."

"Sus!- merdivenden düştüm sadece."

Haftasonunu da full evde geçirmiştim. Yeni haftada da okula hazırlanıyordum işte. Duş almak ve giyinmek çok zordu.

"Ama merdivenden ben de düştüm, kolum kırılmadı."

Biz Japonlar neden zekiyiz ya? Kardeşim keşke böyle olmasaydı.

"Çok sert düştüm abicim, yuvarlandım resmen."

"Kocaman adamsın bir de..."

Kafasına vurduğumda gülerek gitmişti. Servisi gelmişti bebenin. Ben de çantamı zor bela takıp çıkmıştım. Sağ kolumu kırmıştı bir de piç, sol olsa bu kadar zorlanmazdım.

"Günaydın, daha evde durursun sanıyordum."

"Günaydın, sıkıldım evde ya. En azından dinlerim dersleri evde oturmaktansa."

"Millet kaçacak yer arıyor ya, sen bir değişiksin."

Genlerimden galiba, Japon olmak zor. En iyisi ben olacağım lan. Bir de Phoenix de benimle aynı sınıfta şimdi, sınavlarda falan beni geçerse ben kötü hissederim. Gülüp geçmiştim dediğine, okula da gelmiştik zaten.

"Lan daha erken değil mi?"

Harbor'un sorduğu soruyla iç çekmiştim. Sıkıldım amına koyayım. Eve kök mü salayım?

"Sıkılmıştır ya."

Evet tenis topu sıkıldım, adını unuttum neydi?

"Neyse neyse gidelim hadi herkes tamam."

Sova omzuma kolunu atmıştı, Fade de yanımızdan yürüyordu. Sınıfa girdiğimizde yine öpüşen çiftle yüzümü buruşturdum. Ne iğrençsiniz amk.

"Hadi bacım sınıfına."

"Oha koluna ne oldu???"

Sevgilin yaptı. Söylemedi mi piç? Gerçi niye söylesin ya.

"Tır geçti üzerimden."

"Ayy, geçmiş olsun..."

Phoenix kıkırdadığında göz devirmiştim. Bu kız salak mıydı öyle mi davranıyordu?

"İyi yine kolun kırılmış sadece..."

Salakmış. Cidden inanamıyorum, popülerlik için bu kadar düşer mi insan ya? Gerçi beni niye gerdiyse.

"Phoenix kırdı Anna, haberin yok mu?"

Sova'nın dediğiyle şoka girip Phoenix'e dönmüştü kız. Phoenix omuz silkince sinirlendiğimi hissetmiştim. Kız da küçük bir geçmiş olsun dileyip çıkmıştı. Şükür. Yerime oturup çantamı çıkardım.

"Niye geldin?"

"Gelmese miydim?"

"Phoenix."

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin